Szukaj

Trzy sprawdzone sposoby na cellulit

Podziel się
Komentarze0

Do poszukiwania skutecznych metod zwalczających cellulit powracamy każdej wiosny, kiedy zrzucamy ciepłe ubrania i odsłaniamy ciało. Różnorodność środków, które mają nam pomóc z uciążliwym problemem, jest ogromna. Zamiast eksperymentować lepiej skorzystać ze sprawdzonych sposobów.

Trzy sprawdzone sposoby na cellulit
Tak zwana pomarańczowa skórka, widoczna w postaci nierówności na ciele, to efekt nieprawidłowo rozmieszczonej tkanki tłuszczowej. Zmiany pojawiają się najczęściej w okolicach brzucha, ud czy pośladków. Są nie tylko mało estetyczne, ale przyczyniają się również do niewłaściwego krążenia krwi i limfy, a tym samym utraty elastyczności oraz prawidłowego napięcia skóry. Występują u ok. 70-80% kobiet, co oznacza, że nie jest to problem wyłącznie osób z nadwagą. Przyczyn cellulitu może być wiele – od czynników genetycznych, nieprawidłowej gospodarki hormonalnej, po złą dietę, nadmierny stres czy niską aktywność fizyczną. Jak zatem uporać się z niechcianą przypadłością? Spośród wielu dostępnych środków, warto zdecydować się na bezpieczne i sprawdzone sposoby.


Oczyszczająca dieta antycellulitowa

Walkę z cellulitem dobrze jest rozpocząć od zmiany diety. Zadaniem kuracji antycellulitowej jest oczyszczenie organizmu z toksyn i zwiększenie tempa przemiany materii. Najważniejsze zasady to: spożywanie odpowiedniej ilości wody mineralnej (ok. 2 litrów dziennie), unikanie ciężkostrawnych potraw, soli oraz używek. W naszym codziennym menu powinny dominować produkty bogate w błonnik, witaminy i antyutleniacze, czyli warzywa (marchew, brokuły, pietruszka), owoce (truskawki, jabłka, cytrusy), nabiał, a także orzechy, kiełki zbóż oraz ryby. Napoje gazowane i kawę zastąpmy zieloną herbatą o działaniu oczyszczającym. Pamiętajmy również o regularnym spożywaniu 4-5 posiłków dziennie, najlepiej o stałych porach. 

Zobacz również:




Zestaw ćwiczeń


Istotną rolę w walce o idealny wygląd skóry odgrywają ćwiczenia fizyczne – pomagają w spalaniu tkanki tłuszczowej i regulują pracę układu krążenia. W zmaganiach z cellulitem zalecane są m.in.: szybkie spacery, jogging, jazda na rowerze oraz zajęcia na basenie. Trening nie powinien być intensywny, ale systematyczny – powtarzany kilka razy w tygodniu.


Zabiegi ujędrniające

Najmniej czasochłonne, a przy tym skuteczne i bezpieczne są zabiegi modelujące sylwetkę. Ich działanie polega na ujędrnieniu, wygładzeniu oraz zwiększeniu napięcia skóry. Przykładem może być popularny zabieg VelaShape wykonywany w technologii elõs łączącej energię światła z energią prądu RF i masażem mechanicznym. W trakcie sesji specjalna głowica przesuwana jest po ciele, a impulsowe podciśnienie wciąga skórę do komory aplikatora, gdzie zostaje ona podgrzana i poddana masującemu działaniu obracających się rolek. Dochodzi do stymulacji procesu lipolizy poprzez podgrzanie tkanki tłuszczowej do ok. 55ºC (co odpowiada temperaturze naskórka ok. 40ºC). Rezultatem zabiegu jest przyspieszenie metabolizmu tłuszczu i uelastycznienie tkanki łącznej, czyli m.in. redukcja cellulitu. Dla uzyskania optymalnych efektów procedurę VelaShape powtarza się od 4 do 6 razy.
Złożoność czynników odpowiedzialnych za występowanie cellulitu powoduje, że w walce z tzw. pomarańczową skórką warto działać kompleksowo.

Oczyszczająca dieta w połączeniu z regularnymi ćwiczeniami oraz zabiegami modelującymi sylwetkę to w pełni bezpieczne, a przede wszystkim szybkie i skuteczne sposoby na uciążliwy problem.

Komentarze do: Trzy sprawdzone sposoby na cellulit

Ta treść nie została jeszcze skomentowana.

Dodaj pierwszy komentarz