Szukaj

Kampania edukacyjna Słoneczny Patrol dla skóry

Podziel się
Komentarze0

W ramach kampanii edukacyjnej Słoneczny Patrol dla Skóry firmy Bioderma, pod hasłem „Plaża w mieście” jeszcze przed wakacyjnym sezonem uruchomione zostaną w największych miastach w całej Polsce Letnie Poradnie Eksperckie. Od 17 maja do 5 lipca, w największych miastach w Polsce, na wyjątkowo plażowym stoisku, wszystkim chętnym udzielane będą indywidualne porady związane z bezpiecznym korzystaniem z kąpieli słonecznych.



W Letniej Poradni Eksperckiej będzie można skorzystać z bezpłatnej konsultacji z lekarzem dermatologiem, dobrać indywidualny program opalania do swojego fototypu i miejsca wyjazdu urlopowego, a także skorzystać z porad stylistki, która doradzi jak dobrać najważniejsze plażowe akcesoria takie, jak okulary przeciwsłoneczne czy strój kąpielowy. Na odwiedzających czekają także konkursy, w których można będzie wygrać atrakcyjne nagrody.
Projekt prowadzony przez Laboratoire Dermatologique Bioderma ma na celu, jeszcze przed wakacyjnym sezonem, pomóc tegorocznym plażowiczom w zaplanowaniu bezpiecznego lata, właśnie poprzez indywidualny dobór odpowiedniego programu ochrony przeciwsłonecznej. Letnie Poradnie Eksperckie uruchomione zostaną w największych miastach w Polsce.

Letnia Poradnia Ekspercka:

Katowice - 14-15.06 (Silesia City Center), Wrocław - 21-22.06 (Pasaż Grunwaldzki), Poznań - 28-29.06 (Plaza)
Gdańsk - 5-6.07 (Galeria Bałtycka)

Kampania edukacyjna prowadzona przez Laboratoire Dermatologique Bioderma - producenta kosmetyków do opalania Photoderm - ma nauczyć jak w pełni korzystać z dobrodziejstw słońca, minimalizując skutki uboczne jego działania. Jej celem jest informowanie o zasadach bezpiecznego opalania, w tym  zwrócenie uwagi na długofalowe skutki nadmiernej ekspozycji na słońce. Bioderma, twórca przełomowych kosmetyków do opalania Photoderm z aktywnym kompleksem Bioprotection® chroniącym DNA komórki, jako specjalista w dziedzinie bezpiecznego opalania, pragnie popularyzować wśród szerokiego grona odbiorców wiedzę naukową i doświadczenie zdobywane przez lata.


Oprócz działań edukacyjnych na zbliżający się sezon, firma proponuje szeroką gamę preparatów do opalania Photoderm, które zapewnią odpowiednią ochronę polskim turystom. W tegorocznej propozycji w serii Photoderm znalazły się takie nowości produktowe jak: idealny do skóry trądzikowej matujący krem do twarzy Photoderm AKN Mat SPF40, specjalistyczny preparat do skóry z przebarwieniami Photoderm Spot SPF50+, unikalny preparat przyspieszający opalanie z filtrem ochronnym Photoderm Bronz SPF40, a także z myślą o najmłodszych plażowiczach Photoderm KID Spray SPF50+ -zapewniający optymalną ochronę skóry dzieci.

Z przeprowadzonych na zlecenie organizatora kampanii badań wynika, że polscy turyści nadal nie są świadomi zagrożeń, jakie niesie ze sobą nierozsądne opalanie. Nie wiedzą jak dobrać preparat do własnego fototypu skóry oraz do intensywności promieni słonecznych w miejscu, w którym wypoczywają latem. Dlatego też kampania edukacyjna „Słoneczny patrol dla skóry” stworzona została z myślą o polskich plażowiczach, a szczególnie o tych, którzy coraz częściej spędzają wakacje w gorących, egzotycznych miejscach, gdzie promieniowanie słońca działa ze zdwojoną siłą. Parterami merytorycznymi kampanii Słoneczny Patrol dla Skóry są Polskie Towarzystwo Onkologii Klinicznej  i Polska Unia Onkologii.

Partnerem akcji Plaża w mieście jest Vision Express, sieć salonów optycznych oferujących również okulary przeciwsłoneczne z ochroną przeciw promieniami UVA i UVB.

Kontakt:

Aneta Polak-Sieńczak, Laboratoire Dermatologique BIODERMA; tel. (12) 626 31 09,
e-mail: a.sienczak@bioderma-pl.co

Komentarze do: Kampania edukacyjna Słoneczny Patrol dla skóry

Ta treść nie została jeszcze skomentowana.

Dodaj pierwszy komentarz