Szukaj

Skuteczne odchudzanie z dietą warzywną

Dieta warzywna jest bez wątpienia dietą skuteczną. Stanowi idealne rozwiązanie dla każdego kto pragnie czuć się nie tylko młodo, ale także zdrowo. Dieta ta nie dość, że umożliwia uzyskanie szczupłej sylwetki, to jeszcze wpływa korzystnie na poprawę samopoczucia. Przy jej stosowaniu można utracić nawet 5 kilogramów w ciągu 5 dni, tak więc efekty są bardzo zadowalające.


Na czym polega dieta?

Założeniem diety warzywnej jest spożywanie 600 kalorii dziennie. Posiłki złożone z warzyw nie tylko dostarczają organizmowi wielu składników odżywczych, ale także skutecznie działają na zmniejszenie uczucia głodu. Dieta opiera się na jedzeniu trzech posiłków dziennie, tzn. śniadania, obiadu i kolacji. Do każdego z posiłków dodajemy porcję warzyw.

Korzystną zaletą tego rodzaju diety jest również możliwość odzyskania pięknej cery dzięki usunięciu szkodliwych toksyn z organizmu. Dieta warzywna choć opiera się na dostarczaniu organizmowi tylko 600 kcal nie wiąże się z doświadczaniem uczucia głodu czy też napadami wilczego apetytu. Poza tym jedzenie warzyw korzystnie wpływa na nasz stan psychiczny i fizyczny. Nie można narzekać na brak energii czy też częste osłabienie organizmu, co jest charakterystycznym elementem innych diet.



Jeżeli chodzi o możliwość stosowania diety warzywnej to jest ona zalecana przede wszystkim wszystkim osobom zdrowym. Nie wskazane jest stosowanie jej przez kobiety ciężarne czy też dorastającą młodzież.

Chcąc efektywnie schudnąć z dietą warzywną należy przestrzegać zasad, które się z nią wiążą. Przede wszystkim ważne jest jadanie tylko 3 posiłków dziennie. Każdy posiłek powinien zawierać jedno z dań warzywnych. Dieta warzywna nie tylko pomaga utrzymać piękną i szczupłą sylwetkę, ale również wpływa korzystnie na zmniejszenie obwodu w talii.

Jak wygląda przykładowe menu?

  • śniadanie

- 1 kromka ciemnego pieczywa, starta marchew, jajko na twardo
lub
- 1 kromka chleba z pomidorem i cukinią, posmarowana serkiem twarogowym i szczypiorkiem

  • obiad

- sałatka z kalafiora, brokuła i szynki, zmieszana z jogurtem
lub
- gulasz warzywny (cukinia, kalarepa, serek z natką pietruszki, ugotowane jajko)

  • kolacja

- sałatka z marchwi i kalarepy
lub
- sałatka z rzepy i kapusty pekińskiej

Dieta warzywna jest nie tylko skuteczna, ale też zdrowia. Składniki mineralne i witaminy znajdujące się w warzywach pozytywnie wpływają na nasz organizm. Dieta jest stosunkowo mocno rygorystyczna, gdyż opiera się na jadaniu tylko trzech posiłków dziennie, których zawartość kaloryczna nie jest wielka, jednakże ze względu na rodzaj posiłków uczucie głodu nie występuje. Poza tym dieta ta jest idealnym rozwiązaniem dla wszystkich tych, którzy uwielbiają jeść warzywa, gdyż tych tutaj jest pod dostatkiem.

Komentarze do: Skuteczne odchudzanie z dietą warzywną

Ta treść nie została jeszcze skomentowana.

Dodaj pierwszy komentarz