Szukaj

Co za dużo, to niezdrowo – Viagra przyczyną amputacji penisa?

Podziel się
Komentarze0

To historia sześćdziesięcioletniego mężczyzny z Kolumbii, który nie chciał sprawić zawodu swojej przyjaciółce, dlatego pochłaniał błękitne pigułki całymi garściami i z tego powodu amputowano mu penisa. A konkretniej mówiąc – z powodu komplikacji krążenia krwi w jego organach płciowych.



Gdyby nie internet, nigdy byśmy się o tym nie dowiedzieli...

Zaniepokojony erekcją utrzymującą się od kilku dni po tym, jak zażył kilka pastylek Viagry, a także rosnącym bólem, sześćdziesięciolatek zdecydował się w końcu udać się do lekarza.

Ten ostatni postawił diagnozę „złamania penisa” i obstrukcji naczyń krwionośnych, która w sposób nieunikniony doprowadziłaby do gangerny, gdyby nie przeprowadzono amputacji.

Zobacz również:



Zjawisko to jest dość rzadkie i dość dziwne, żeby w to tak od razu uwierzyć. Trzeba jednak wiedzieć, że ta tak nadzwyczajna komplikacja zażywania nadmiernych ilości Viagry jest rzeczywista.

Tak naprawdę bowiem przypadki gangreny penisa są opisane w literaturze medycznej. Niektóre z nich zostały wywołane z powodu komplikacji po założeniu protezy, inne z powodu metastaz w penisie, a inne w końcu z powodu zakrzepicy żylnej.

Ale gangrena spowodowana następstwami priapizmu (priapizm to utrzymująca się erekcja) to o wiele rzadszy przypadek. Co nie zmienia faktu, że priapizm i zbyt długa erekcja są wymienione pośród skutków ubocznych zbyt częstego używania Viagry.

Aby więc mieć pewność, że w waszym przypadku nie ma żadnego zagrożenia, jeżeli wasza erekcja utrzymuje się dłużej niż 4 godziny, lepiej zwróćcie się do lekarza.

Komentarze do: Co za dużo, to niezdrowo – Viagra przyczyną amputacji penisa?

Ta treść nie została jeszcze skomentowana.

Dodaj pierwszy komentarz