Szukaj

Music for life - zadebiutuj z sercem!

Podziel się
Komentarze0

Daj szansę sobie i chorym dzieciom!Kochasz muzykę, chcesz pomóc chorym dzieciom, a przy okazji pokazać swoją twórczość szerszej publiczności? II edycja Music for life to przede wszystkim szansa na pomoc dzieciakom z Centrum Zdrowia Dziecka, ale także szansa dla Ciebie – twórcy autorskiej muzyki.

Nowością, jaka pojawi się w II edycji Music for life w 2013 roku będzie Plebiscyt na piosenkę z sercem dla debiutantów i młodych artystów oraz specjalnie przygotowana składanka Music for life. Składanka będzie zawierała piosenki z sercem przekazane na rzecz kampanii lub specjalnie skomponowane przez gwiazdy zaproszone do udziału w II edycji. Kampania, prowadzona na tak dużą skalę i z udziałem znanych gwiazd polskiej muzyki to doskonała okazja do zaprezentowania swojej twórczości szerszemu gronu odbiorców. Pracę młodych twórców, biorących udział w projekcie, obserwują bacznie dziennikarze muzyczni i wytwórnie muzyczne, poszukujące nowych talentów.

Udział w Plebiscycie na piosenkę z sercem polega na przekazaniu na rzecz Kampanii autorskiego utworu muzycznego (nowego lub już publikowanego) za pomocą platformy www.musicforlife.pl. Jesteśmy otwarci na wszystkie style i gatunki muzyczne. Z nadesłanych prac profesjonalne Jury wybierze 15 najlepszych utworów, na które internauci będą mogli głosować wysyłając przelew lub SMS. Wskazany przez internautów utwór otrzyma
tytuł piosenki z sercem oraz określone świadczenia medialne i promocyjne. Piosenka z sercem zostanie również muzyczną wizytówką II edycji Kampanii i wejdzie na składankę Music for life, obok utworów Ambasadorów Kampanii – uznanych artystów polskiej sceny muzycznej.


Jak mogę zaangażować w Music for life swoich fanów?


Dla fanów młodych twórców i debiutantów przygotowaliśmy szereg konkursów, które prowadzone będą na platformie internetowej www.musicforlife.pl oraz na naszym fan page’u www.facebook.com/MusicForLifePL.


Zachęcamy również artystów, którzy biorą udział w Plebiscycie na piosenkę z sercem, do przygotowania akcji specjalnych dla swoich fanów, w których nagrodami będą gadżety z logo Music for life.

Konkursy i zabawy mogą angażować fanów w przygotowanie tekstów piosenek, teledysków, oryginalnych tłumaczeń utworów – im bardziej kreatywny pomysł, tym lepiej! Ponadtokonkurs może zostać przeprowadzony na stronie internetowej artysty lub zespołu, na blogu i fan page’u – ważne jest, aby zawierał mechanizm wspierający Music for life. Zwycięzców wybierze Jury, spośród osób, które wysłały przelew lub SMS wspieracjący Kampanię oraz przesłały zgłoszenie konkursowe. Inną formą wsparcia Kampanii jest promowanie jej podczas koncertów bądź przekazanie na jej rzecz określonej kwoty ze sprzedaży swojej płyty.

Pomysłodawcą i organizatorem Kampanii jest Marzenna Szustkowska – prezes Fundacji ORIMARI (www.orimari.com). Fundacja od 2006 roku zajmuje się pomaganiem dzieciom, główne poprzez zakup sprzętu medycznego dla dziecięcych oddziałów szpitalnych. Od 2008 roku prowadzi też kampanię społeczno-edukacyjną - Kochasz, Chronisz, Zapobiegasz – badaj swoje dziecko - na rzecz profilaktyki chorób u dzieci.

Kampanię w 2012 roku honorowo wsparli artyści polskiej sceny muzycznej a wśród nich m.in.: Natalia Kukulska, Justyna Steczkowska, Piotr Kupicha – Ambasadorowie kampanii, a także: Maryla Rodowicz, Mietek Szcześniak, Halina Mlynkova, Lora Szafran i Michał Urbaniak.

Zwycięzcą konkursu I edycji kampanii Music for life w 2012 roku został zespół Tune, który zebrał największą ilość głosów internautów i otrzymał pierwszą nagrodę.

Komentarze do: Music for life - zadebiutuj z sercem!

Ta treść nie została jeszcze skomentowana.

Dodaj pierwszy komentarz