Szukaj:
Aktualności
Artykuły
Choroby i dolegliwości

Nie palę dzięki tabletką Tabex!:)

Przejdź do strony: < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 381 >
k5~SNOP23 napisał:
16-04-2007 13:46
WITAM wszystkich dzis mija 3 dzien jak niepale,zażywalem tabletki tabex kosztuja tylko 38zł,palilem 10lat,wogole mnie nie ciagnie na ulotce pisze ze niemozna pic alkoholu a wczoraj bylem na grilu i uwierzcie ze nizla banie se wstawilem i nie zapalilem,a do piwa najbardziej sie chcialo,i poprostu jak widze kogos z papierosem to sie poprostu z niego smieje,spróbujcie tych tabletek sa zajebiste i niemaja wogole nikotyny.POWODZENIA
k5~Housik napisał:
13-05-2007 00:03
Ja jade na tabexie od 5 dni bez papierosa... po 15 latach palenia i setkach prób rzucenia ,które kończyły się po paru godzinach POLECAM
k5~jotwuk napisał:
19-05-2007 05:10
Po raz trzeci w ciągu ostatnich 2 lat rzucam palenie. Jestem od kilku dni na Tabex'ie, wyłączyłem również całkowicie kawę,alkohol wprowadziłem kefiry, jabłka, jedzenie gotowane i surowizny oraz spacery. Efekt= coś niesamowitego. Po 37 latach stażu palacza (ostatnio doszedłem do 60 sztuk samorobów na dobę)od drugiego dniu kuracji nie zapaliłem ani jednej fajki i to bez ubocznych skutków (np "siekiery w oczach") Oby tak dalej... Kuracjuszy serdecznie pozdrawiam i proszę o korespondencje na jotwuk@box43.pl
k5~ZEN napisał:
20-06-2007 10:55
WITAM! Juz 10ty dzien bez fajki!Szok-gdyby ktos mi przed miesiacem powiedzial ze nie bede palic nie uwierzylbym a wszystko dzieki tabexowi!NIE PODDAM SIE!
k5~Piotrek napisał:
20-06-2007 17:58
Witam!! Dzisiaj moj drugi dzien na tabexie.
super sprawa .Wprawdzie popalam (od wczoraj wypalilem 6 papierosow zamiast calej paczki), ale i tak czueje ze mnie nie ciagnie do palenia.super sprawa. nie wiem tylko co to bedzie w sobote 23.06, ide na wesele kolegi z pracy, bedzie ciezko
k5~sylwunia napisał:
04-07-2007 13:00
ja bralam tabex 2 lata temu zuzylam okolo polowy tabletek, nie ciagnelo mnie ale po pol roku z wlasnej glupoty zapalilam. kupilam sobie paczke a tak zeby sobie miec i od czasu do czasu zakopcic.
glupota!!!!!!
teraz zaczelam znowu, dzisiaj pierwszy dzien wiec jeszcze popalam ale jak raz sie udalo to i drugi raz tym bardziej sie uda.
tylko juz bez zadnych wyglupow ze smakowaniem.
p.s. pierwszy papieros po kuracji byl okropny.
aha na jakims forum przeczytalam ze ludzie maja dziwne sny po tym. ja nic takiego nie mialam.
wogole zero skutkow ubocznych.
pozdrawiam
k5mikka741 napisał:
11-07-2007 20:05
Cześć wszystkim,
Chce sie pochwalić-nie pale juz 6 m-cy.Pomogły mi w tym tabl.antykon.ktorych stosowanie odrzucilo mnie od fajek(baba w ciazy).Obecnie nie stosuje nic.Nie pale i juz.A Tabex kupie mezowi,bo pali.
k5~Wielki Brat~ napisał:
10-08-2007 22:24
Ja też dzięki Tabex-owi. Kopciłem jak stara Ty-42 (lokomotywa),(nota bene pracuję na PKP),a teraz muszę powiedzieć, że wcale mnie nie ciągnie. Nie zużyłem wszystkich tabletek. Jeśli zażywa się je tak jak jest to podane podane w dawkowaniu , to efekt naprawdę murowany.
k5HouseOla napisał:
04-11-2007 14:06
mam 22 lata, nałogowo paliłam od 12 roku życia, lubiłam palić i nie chciałam rzucać, ale mój chłopak nalegał żebym wzięła te tabletki. One na serio obrzydzają palenie. Czwartego dnia już nie paliłam, przez ostatnie 3 dni nawet nie brałam tabletek bo zapomniałam o papierosach, nie myślę o fajkach nawet na imprezach gdzie wszyscy kopcą. Nie pale dopiero 2 miesiące i raczej nieprędko zapale :)Polecam te tabletki nawet nie są drogie, na plastrach zbankrutowałam i nie pomogło :)
k5wojtula napisał:
09-12-2007 19:34
Witam ! 10 dzień na Tabexie i na razie wytrzymuje . Paliłem 2 paczki dziennie . Widać że można . Zobaczymy jak długo wytrzymam . Wspomagam sie marchewką :)
k5nalep napisał:
16-12-2007 14:04
Witam tabex brałem 2tygodnie i nic Zero jakichkolwiek efektów ;/ Wszyscy pisza że udało sie a na mnie to zupełnie nie działa;/
k5wojtula napisał:
26-12-2007 12:55
Oj nalep to coś nie tak ; miesiąc bez peta samemu ciężko w to uwierzyć. Tabexu całego nie wykorzystałem , marchewki też odstawiłem . Teraz biorę się za odchudzania.Smród palacza zaczął mi przeszkadzać . Trochę woli i chęci + Tabex i musi się udać . Myślę że tak już zostanie :)
k5colo001 napisał:
27-12-2007 17:05
palilem 5 lat kuracje zaczolem 4 miesiace temu i trwala ona tylko 3 dni po 3 dniach przestalem brac tabletki i papierosy ludzie teraz wiem napewno szkoda kasy na te pety bo tylko smierdza pozdro 4 all tabex jest najlepszy
k5kornik0303 napisał:
29-12-2007 14:20
Witam!! Ja również nie palę dzięki Tabexowi.Po setkach prób rzucenia tabex naprawdę pomógł.Paliłem nałogowo przez 8 lat i dzisiaj mija 76 dzień bez papierosa :)
k5Ebibi napisał:
15-01-2008 22:14
ja również nie palę dzięki Tabexowi!Tabletki brałam przez 6 dni,po tym czasie je odstawiłam(trochę mnie mdliły).Czuje się świetnie.Polecam TABEX!!!!
Przejdź do strony: < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 381 >