Szukaj
FAQFAQ SzukajSzukaj UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy ProfilProfil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości RejestracjaRejestracja ZalogujZaloguj

Dni płodne i niepłodne- temat specjalny (part.2)

Idź do strony 1, 2, 3 ... 53, 54, 55  Następny
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum medyczne -> Metody naturalne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość










PostWysłany: Pią Gru 09, 2005 1:08 pm    Temat postu: Dni płodne i niepłodne- temat specjalny (part.2) Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

mam 20 lat i bardzo chce miec juz dziecko jedynym problemem jest to ze nie mam regularnych miesiączek i nie wiem jak wyliczyc dni płodne. ostatni cykl trwał 36 dni ale bywały i takie po 25, 26.... nie mam czasu na mierzenie PTC poniewaz studiuję i bardzo sie spiesze zeby zdązyc do szkoły...Kiedy (w jakich dniach sie najlepiej kochac zeby zajsc w ciąże i ok. ktorego dnia mam owulacje, jak to obliczyc???[/b]
Powrót do góry
Paweł
Przyjaciel forum


Dołączył: 07 Lis 2005
Posty: 1544

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 1 podziękowań w 1 postach

Skąd: Tychy
PostWysłany: Pią Gru 09, 2005 3:42 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

http://www.biomedical.pl/antykoncepcja/naturalne-metody-planowania-rodziny-plodnosc-kobiety-a26.html

http://www.poradnia.pl/rozmaitosci/fert.html

http://milosc.god.pl/kalendarz.htm
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
malena



Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 6

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach


PostWysłany: Sro Kwi 05, 2006 6:26 pm    Temat postu: Dni niepłodne - zbiorczy Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

czy pieć dni przed okresem są dni niepłodne??
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
VP
Gość









PostWysłany: Sro Kwi 05, 2006 10:44 pm    Temat postu: ODP Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem