Szukaj
FAQFAQ SzukajSzukaj UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy ProfilProfil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości RejestracjaRejestracja ZalogujZaloguj

Prośba o pomoc w badaniu- psychoterapia i psychiatria

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum medyczne -> Zdrowie psychiczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KasiaD



Dołączył: 06 Gru 2013
Posty: 1

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach


PostWysłany: Pią Gru 06, 2013 6:07 pm    Temat postu: Prośba o pomoc w badaniu- psychoterapia i psychiatria Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich Użytkowników

Jestem studentką III roku psychologii na Uniwersytecie Warszawskim. Przeprowadzam badania na temat stosunku do leczenia psychiatrycznego oraz psychoterapii. Obecnie poszukuję szczególnie osób do 35 roku życia, które uczestniczyły albo jedynie w psychoterapii albo jedynie w leczeniu psychiatrycznym.

Bardzo proszę o pomoc w badaniu przez wypełnienie ankiety. Potrwa ona około 15 minut i myślę, że jest dość ciekawa. Wyniki badania posłużą do napisania pracy rocznej oraz artykułu naukowego. Badanie jest oczywiście zupełnie anonimowe.

Jeszcze raz bardzo proszę o wspomożenie mnie Smile Poniżej wklejam link do ankiety:
[zakaz umieszczania linków]

Z góry dziękuję i pozdrawiam! Wink
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
kobib



Dołączył: 13 Sty 2014
Posty: 3

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach


PostWysłany: Pon Sty 13, 2014 4:03 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

wypełniona Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
nike



Dołączył: 14 Mar 2014
Posty: 42

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach


PostWysłany: Wto Mar 25, 2014 9:54 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Nie wiem, czy wciąż ankieta jest Ci do czegoś potrzebna, ale ja również wypełniłam.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
banus



Dołączył: 07 Kwi 2014