Szukaj
FAQFAQ SzukajSzukaj UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy ProfilProfil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości RejestracjaRejestracja ZalogujZaloguj

Problem z lewym jądrem

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum medyczne -> Urologia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Drasic



Dołączył: 26 Kwi 2015
Posty: 2

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach


PostWysłany: Nie Kwi 26, 2015 6:43 pm    Temat postu: Problem z lewym jądrem Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Witam

mam taki problem iż moje lewe jądro od dłuższego czasu jest powiększone i cięższe, także chyba twardsze niż prawe. Mam też malutką kulkę kilkanaście milimetrów obwodu wokół nasieniowodu lub czegoś takiego, na pewno na *żyłce* Razz nie jestem lekarzem, więc tylko tak to mogę określić.

Od jakiegoś czasu zauważyłem, że jak długo ćwiczę to ciągnie mnie w lewym udzie od wewnątrz, tzn. od strony jądra, nie jest to aż tak uproczywa, mogę normalnie chodzić, normalnie ruszać się, nie boli mnie w ogóle, w sprawach seksualnych też nic się nie dzieje, no ale ostatnio zacząłem o tym myśleć i trochę mnie to przeraża, ewentualna operacja albo coś gorszego, wiem, ze muszę iść do lekarza, ale z tych objawów które opisałem to co może z tego wynikać.
Z góry dziękuję za odpowiedzi Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
paweł-gaweł



Dołączył: 22 Mar 2016
Posty: 2

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach


PostWysłany: Pon Kwi 11, 2016 2:05 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

lewe jadro jest na ogol troche wieksze od prawego, ale jesli zauwazyles wyrazna roznice niedawno to bezwzglednie idz do lekarza. Nie musi to byc nic powaznego, moze jakis niewielki stan zapalny, albo cos...tak czy siak lepiej pokazac fachowcowi i niech sie wypowie. Problemy z jadrami trzeba szybko likwidowac Wink
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
mietek44



Dołączył: 06 Lip 2018
Posty: 1