Szukaj
FAQFAQ SzukajSzukaj UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy ProfilProfil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości RejestracjaRejestracja ZalogujZaloguj

Paraliżujący ból lewej ,dolnej części kręgosłupa

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum medyczne -> Neurologia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MrBól555xd



Dołączył: 01 Wrz 2013
Posty: 1

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach

Skąd: Z nikąd
PostWysłany: Nie Wrz 01, 2013 11:32 am    Temat postu: Paraliżujący ból lewej ,dolnej części kręgosłupa Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Witam,
Od jakichś 2 dni okropnie boli mnie lewa, dolna część kręgosłupa.

Nie znam się ogólnie wcale na tym i przepraszam jeśli zły dział.

Gdy tylko jakoś szybciej się poruszę ból jest taki że aż paraliżuje mnie na moment.

Dużo siedzę zgarbiony przy komputerze (co prawda mam 13 lat, ale robię proste intra do filmików dla różnych ludzi Very Happy ), źle się odżywiam, rzadko ćwiczę fizycznie i bardzo rzadko piję wodę, ze 3 razy w tygodniu mniej niż szklankę.

Co to może być, Boże błagam, byleby tylko nie nerki, nie miałem z nimi nigdy problemu, jak już na coś chorowałem to najgorsza była grypa Very Happy

Proszę o pomoc, bo jak ja będę w szkole się poruszał jak co chwilę będę sparaliżowany ?! Najgorsze jest że szkoła mała, korytarze wąskie i będą się przepychać ;(
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
Astiz



Dołączył: 26 Cze 2013
Posty: 87

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 2 podziękowań w 2 postach

Skąd: Warszawa
PostWysłany: Pon Wrz 02, 2013 10:03 am    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Wydaje mi się, że diagnozę sam sobie postawiłeś i doskonale powinieneś wiedzieć co robić.

Po 1. Pić więcej wody mineralnej.
Po 2. Więcej się ruszać i ćwiczyć
Po 3. Nie omijaj lekcji w-f!