Szukaj
FAQFAQ SzukajSzukaj UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy ProfilProfil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości RejestracjaRejestracja ZalogujZaloguj

Niedoczynność tarczycy - pogorszenie wyników

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum medyczne -> Endokrynologia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
natusia 1308



Dołączył: 26 Lut 2015
Posty: 1

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach


PostWysłany: Czw Lut 26, 2015 4:50 pm    Temat postu: Niedoczynność tarczycy - pogorszenie wyników Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Mam 29 lat i od 2 lat choruje na niedoczynność tarczycy .teraz jestem w trakcie zmiany lekarza gdyż od 2 lat przyjmuje letrox na początku było 0.25 a teraz 100.
Nic się nie poprawia a raczej idzie ku gorszemu.nie wspomnę ze przez rok przytyłam 10 kg .cały czas chodzę opuchnięta nic mi się nie chce mam bóle w klatce piersiowej .jak wypije alkohol wysokoprocentowy kończy się to tym ze mam uderzenia gorąca plamy i nie mogę oddychać. Przed chorobą uprawiał bjj teraz mi się porostu nie chce myślę że to bardziej kwestia załamania ze mnie to dotknęło. Nie mogę się zmobilizować przerobił 1000 diet i nic pije 2 litry wody dziennie to nie pomaga w przyspieszeniu metabolizmu.teraz robiłam wyniki dla nowej endo i moje anty Tpo wyniosło 173 wiec gruba przesada.nie wiem co robić żeby się podnieść z tego dołka bo wyniki lecą na łeb na szyję a lekarka mówiła musi się pani pogodzić juz nie będzie pani wyglądać jak dawniej .co robić ?może macie jakieś złote rady ?dodam że już mam dosyć tej biegania o nadzieje ze będzie dobrze :(pozdrawiam
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
Halinka098



Dołączył: 30 Maj 2018
Posty: 35

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach


PostWysłany: Sro Maj 30, 2018 3:21 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem