Szukaj
FAQFAQ SzukajSzukaj UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy ProfilProfil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości RejestracjaRejestracja ZalogujZaloguj

nie moge schudnąc

Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum medyczne -> Dieta i odchudzanie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mala-siostra



Dołączył: 17 Cze 2008
Posty: 4

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach


PostWysłany: Wto Cze 17, 2008 12:24 am    Temat postu: nie moge schudnąc Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

witam serdecznie

od bardzo dawna staram sie schudnąć ale wcale mi to nie wychodzi. Mogę pozbyć się 2-3 kilo ale zaraz wracam do przeklętych 75 a czasem wzrasta do 76 i normuje się na 75(mam171 cm wzrostu, jestem studentką i całe dnie spędzam w pracy i na uczelni, jestem zabiegana do tego ćwiczę 2 razy w tygodniu a jeśli mam na to czas to nawet codziennie z 1-1,5 godziny, przez miesiąc 2 razy w tyg. chodziłam na basen) efektów nie widać Sad maże i inni mówią mi czasem że schudłam ale waga tego nie pokazuje. Mój wygląd poprawiłu cwiczenia

myślę ze nie odżywiam sie najgorzej.
-nie jadam wcale słodyczy,czipsów... fast foodów czy tłustych potraw
- na śniadanie wypijam kawę z mlekiem bez cukru do tego jakiś jogurt naturalny z płatkami albo otrębami czy kanapkę
-w między czasie złapie jakieś jabłko albo marchewke
- obiad ; jesli na mieście to jakaś mała porcja spagetti czu 1/2 porcji w green way, jesli gotuje go sam to z reguły są to warzywa z ryzem czy kaszą i jakimś chudym mięsem albo zupa
- do wieczora zjem jeszcze jakies surowe owoce i z 2 kanapki albo sałatkę czy jogurt
- pije dużo zielonej herbaty, jakiś ziołowych naparów na odchudzanie
- zero napoi gazowanych tylko wodę niegaz. czasem sok
- biorę cały czas chrom a teraz kyupiłam w aptece linee

nie pijam często alkoholu ale za to palę