Szukaj
FAQFAQ SzukajSzukaj UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy ProfilProfil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości RejestracjaRejestracja ZalogujZaloguj

Doksepina i fluwoksamina

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum medyczne -> Leki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mentaly insane



Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 1

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach


PostWysłany: Pią Lis 20, 2009 4:06 pm    Temat postu: Doksepina i fluwoksamina Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Byłem dzisiaj u psychiatry poniewarz podejrzewam u siebie nerwice natrectw psychiatra powypytywał mnie o mioje natrectwa i zapisał mi leki
Doksepina i fluwoksamina mam zazywac po 1 tabletce doskepina rano a fluwoksamina wieczorem


Jestem uczniem technikum i chciałbym spytac jak negatywnie moze na mnie wpłynąc zazywanie tych leków??

zmieniłam temat na bardziej sugerujący problem.
Gosia85
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
carboczar



Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 1038

Wysłał podziekowań: 3
Otrzymał 193 podziękowań w 189 postach

Skąd: Z domu
PostWysłany: Pią Lis 20, 2009 5:42 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Mentaly insane
Oba leki są z grupy leków antydepresyjnych.To że mają skutki uboczne co nie znaczy,że te skutki mogą wystąpić.Najbardziej ogólne i istotne.to:
zaburzenia żołądkowo-jelitowe,zaburzenia rytu serca,zawrotu głowy,zmiany w stolcu.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
Gosia85
Przyjaciel forum


Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 2393

Wysłał podziekowań: 2
Otrzymał 117 podziękowań w 117 postach


PostWysłany: Pią Gru 04, 2009 3:23 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Mentaly insane niestety tak.
leki te mogą spowodować obniżenie sprawności psychofizycznej. a po polsku- możesz mieć problemy z koncentracją, uwagą. możesz mieć opóźnione reakcje i szereg innych.