Szukaj:
Forum biomedical.pl Strona Główna
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
PRZEBARWIENIA
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum biomedical.pl Strona Główna -> Dermatologia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fasolka
Przyjaciel forum


Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 752

Wysłał podziekowań: 5
Otrzymał 9 podziękowań w 9 postach

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw Lut 11, 2010 1:00 am    Temat postu: PRZEBARWIENIA Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Nie było takiego tematu, wiec zakładam nowy.

Mam coś takiego ma twarzy:




na codzien brazowe plamy wokol ust i w bruzdach mimicznych. Jednak jak się myję, albo posmaruje jakims brevoxylem, kremem to zaczynaja mnie piec szczypac i robic sie czerwone jakbym była poparzona.
Bylam dzisiaj z tym u dermatologa i stwierdzil ze to są jakies przebarwienia po jakims zapaleniu skory.
Nie pamietam zebym miala jakies zapalenie skory, chyba ze jako noworodek...
Jakie objawy dają przebarwienia? są brązowe i po prostu są
czy przebarwienia mogą dawac takie dolegliowsci?
_________________
Serce kobiety jest na kształt róży, którą każdy kochanek po listku odkrywa, tak, że dla męża tylko cierń pozostaje...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
dimedicus



Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 82

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 8 podziękowań w 8 postach



PostWysłany: Czw Lut 11, 2010 8:49 am    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

fasolka
Takie zmiany mogą wynikać z wielu powodów(uczulenie, przemarznięcia,sprawy hormonalne,braku witamin i pierwiastków również nadmiar żelaza czy miedzi ,z powodu leków,mogą też wynikać z nad albo nie doboru melaniny.Problem jest trudny do leczenia a właściwie do postawienia diagnozy(wymaga trochę zachodu a wiadomo jak lekarze do tego podchodzą,brak czasy)Spróbuj stosować na noc pastę cynkową lub 4 x dn.Żel Baikaderm


Ostatnio zmieniony przez dimedicus dnia Pią Lut 12, 2010 12:02 am, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
ja123



Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 25

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach



PostWysłany: Czw Lut 11, 2010 6:53 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

dobre na przebarwienia są też okłady z cytryny, bo cytryna ma właściwości wybielające. Kup sobie tez jakis krem na przebarwienia (w aptece jest dosyć duży wybór i farmaceuta ci jakis na pewno poleci)
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
fasolka
Przyjaciel forum


Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 752

Wysłał podziekowań: 5
Otrzymał 9 podziękowań w 9 postach

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw Lut 11, 2010 7:09 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

ok, gdyby to było tylko brązowe i sobie było. ale czemu to jest ciagle podraznione czerwone ? czasami szczypie
_________________
Serce kobiety jest na kształt róży, którą każdy kochanek po listku odkrywa, tak, że dla męża tylko cierń pozostaje...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
dimedicus



Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 82

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 8 podziękowań w 8 postach



PostWysłany: Pią Lut 12, 2010 1:21 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

fasolka Są to zmiany zapalne,dlatego kontakt z innymi czynnikami może powodować takie objawy.Proszę stosować ten Baikaderm a na noc Tribiotic(tą maść cynkową nie stosować)Pić wapno Calcium alergic.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
fasolka
Przyjaciel forum


Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 752

Wysłał podziekowań: 5
Otrzymał 9 podziękowań w 9 postach

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon Lut 15, 2010 1:10 am    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

a byłam u dermatoloszki i powiedziala ze to zwykle przebarwienia i mi zlecila zabiegi w gabinecie kosmetycznym typu glebokie zluszczanie kwasem jakims tam... przerazilam sie jak to uslyszalam ; /
taka ingerencja w skore od razu na takie cos?

mam pojsc do innego dermatologa?
a ta kobieta dodam nie to ze nie ma czasu, bo bylam juz u niej drugi raz, mimo ze czekalam na wizyte ponad 2 tyg to i tak zawsze bylam jedyna pod gabinetem... na nadmiar zajec to ona nie powinna narzekac..

powiedz mi proszę jeszcze, zwykle przebarwienia nie daja takich objawow?
_________________
Serce kobiety jest na kształt róży, którą każdy kochanek po listku odkrywa, tak, że dla męża tylko cierń pozostaje...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
dimedicus



Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 82

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 8 podziękowań w 8 postach



PostWysłany: Pon Lut 15, 2010 8:04 am    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

fasolka
Głębokie złuszczenie?co prawda dermatologia nie jest moją specjalizacją( tyle co ze studiów)na takie typu zmiany?Bardzo dziwne zalecenie.Można co prawda wymrozić,jednak też nie polecam(można ze 2-3 i etapami )Szukał bym przyczyny a nie leczenia skutków.Po cerze widzę,że Masz ok.18-24 lata.Czy czasem zmiany hormonalne nie powodują tych zmian.Wskazany jest tu szerszy wywiad i chociaż podstawowe badania.Można spróbować Aromaterapię,Fototerapię.Jest,to trudny problem w leczeniu jeśli lekarz się nie przykłada do pracy.Nie mogę Ci polecić kogoś konkretnego we Wrocławiu(dermatologa)Jednak popytaj znajomych kto ma dobrą opinie w ich przekonaniu.(wiem że jest dużo sprzecznych opinii o dermatologach we Wrocławiu)Można też szukać porady u dobrej kosmetyczki(kto wie czy nie lepsze wyjście,czasem mają lepsze rozeznanie jak lekarz derma.)A dermatologa zmień zdecydowanie.I zrób badanie krwi.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
fasolka
Przyjaciel forum


Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 752

Wysłał podziekowań: 5
Otrzymał 9 podziękowań w 9 postach

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon Lut 15, 2010 11:33 am    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

no mam gdzie niegdzie takie małe placuszki gdzie skóra schodzi (tam na tych przebarwieniach)
mam pod domem cosmet derm, zajmuja sie roznymi rzeczami ze skorą o podejde zapytac, bo zapytac zawsze mozna, najwyzej mnie wygonia Razz
biore tabletki antykoncepcyjne, czytalam ze od tego mogą się pojawic przebarwienia, ale chyba nie takie, ze sa czerwone, wrazliwie, szczypią i czasami skora jest sucha(zlazi)? Question Shocked

a czy wątroba może miec cos z tym wspolnego?
jakie konkretnie badania wykonac?
_________________
Serce kobiety jest na kształt róży, którą każdy kochanek po listku odkrywa, tak, że dla męża tylko cierń pozostaje...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
dimedicus



Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 82

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 8 podziękowań w 8 postach



PostWysłany: Pon Lut 15, 2010 8:54 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

fasolka
Kuracja anty ma wpływ na zmiany hormonalne i tu może występować ten problem,Badanie krwi(ogólne,OB,morfologia i panel wątrobowy z TSH)
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
somatotropina36



Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 1

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach

Skąd: Poz

PostWysłany: Sob Mar 12, 2011 11:36 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Fasolka
i co z tymi przebarwieniami?
mam podobny problem i nie wiem co robic;/
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum biomedical.pl Strona Główna -> Dermatologia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group