Szukaj:
Zobacz tagi
Aktualności
Artykuły
Choroby i dolegliwości

Wyniki wyszukiwania dla "wyniki ciśnienia normy"

Zdjęcia dla "wyniki ciśnienia normy"
Zwiększa ochronę przed rakiem
Białko w moczu - niebezpieczny wskaźnik!
Nadciśnienie tętnicze
Leczenie nadciśnienia będzie bardziej skuteczne, kiedy pacjent będzie sam sobie mierzył ciśnienie w domu, według rezultatów prób klinicznych przeprowadzonych w Wielkiej Brytanii na 480 osobach cierpiących na nadciśnienie, którzy mieli od 35 do 85 lat. Pacjenci byli poddani obowiązkowej kontroli lekarskiej klasycznej, wraz z pomiarem ci
Rząd kanadyjski ma zamiar zachęcić dorosłych oraz młodzież do wykonywania większej ilości ćwiczeń fizycznych poprzez obniżenie minimalnych norm aktywności fizycznej zalecanych, aby utrzymać dobry stan zdrowia. Wielu ekspertów oraz osób zainteresowanych chciałoby, aby dla dzieci norma spadła z 90 do 60 minut na dzień, podczas gdy d...
W dwóch stołecznych podstawówkach naukowcy zainstalowali urządzenia do mierzenia hałasu. Wyniki pomiarów są szokujące - poziom decybeli podczas przerw przekracza dopuszczalne normy. Na jaki hałas narażeni są uczniowie w szkole? Hałas na szkolnej przerwie może być porównywalny z tym na koncercie rockowym. Przy jego natężeniu przekra...
Proteiny mleka, tak samo jak te zawarte w soi, mogą obniżać ciśnienie tętnicze u osób z nadciśnieniem. Tak przynajmniej wynika z pewnego badania amerykańskiego, w którym uczestniczyło 352 osób, u których diagnozowano lekkie nadciśnienie tętnicze albo stan przednadciśnieniowy. Każdego dnia, uczestnicy musieli...
Pierwsze wyniki Inicjatywy na rzecz Zdrowia Kobiet (IZK) zostały opublikowane 9 lipca 2002 roku i wraz z kolejnymi, które ukazały się w trakcie minionej dekady, dostarczyły wielu interesujących informacji. IZK był największym i najdłużej przeprowadzanym badaniem kobiet po menopauzie, które stosowały terapię hormonalną (TH). Wzięło ...
Jak wynika z amerykańskich badań, bogate w soję diety są łączone z niższym wskaźnikiem chorób serca, lecz same suplementy sojowe nie mają wpływu na ciśnienie krwi u starszych kobiet. Odkrycie opublikowano w American Journal of Clinical Nutrition. Naukowcom od dawna wiadomo, iż populacje azjatyckie, których dieta jest bogata w soję, ...
Jedzenie całych ziaren zbóż, przynajmniej 3 razy dziennie być może pomaga w zmniejszaniu ciśnienia tętniczego, a także - dzięki temu, może zmniejszać ryzyko wystąpienia problemów sercowych oraz udaru mózgu, według badania zrealizowanego w Zjednoczonym Królestwie. Badanie przeprowadzone zostało na 206 osobach, prowadzących siedząc...
Do tej pory, z powodu braku rozległych i miarodajnych badań, jedynie szacowano (założenia PGE HCV), że Polacy są zakażeni HCV z częstością 1,9%. Najnowsze badania, z ostatniego kwartału 2009, przeprowadzone na największej jak dotychczas próbie, potwierdzają ten wynik. Przeciwciała antyHCV wykryto u 1,9% z 26 000 badanych. Z grupy tej...
Zgodnie z Rocznym ramowym planem kontroli Inspekcji JHARS na 2009 rok, w III kwartale 2009 roku, wszystkie wojewódzkie inspektoraty Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych przeprowadziły kontrolę świeżych owoców i warzyw. W toku kontroli sprawdzono również obecność modyfikacji genetycznych w pomidorach. I. CEL KONTROLICelem kont...
W listopadzie b.r. opublikowano wyniki europejskiego badania świadomości cukrzycy (Diabetes Awareness Survey). Badanie zostało przeprowadzone przez Novo Nordisk w 8 krajach Unii Europejskieji, w tym także w Polsce. Wyniki badania pokazują, że większość społeczeństwa europejskiego nie ma wystarczającej wiedzy na temat cukrzycy, a Polska ...
Przejdź do strony: < 1 2 3 >