Szukaj:
Zobacz tagi
Aktualności
Artykuły
Choroby i dolegliwości

Wyniki wyszukiwania dla "wpływ picia alkoholu w ciąży"

Zdjęcia dla "wpływ picia alkoholu w ciąży"
Unikaj alkoholu
Drzemka w ciąży
Jak się odżywiać w okresie ciąży?
Brutalny odwyk alkoholowy mógł być – być może - przyczyną śmierci Amy Winehouse. W jaki sposób przerwanie zatruwania się alkoholem może spowodować zgon? Autopsja ciała Amy Winhouse, brytyjskiej piosenkarki, która zmarła 23 lipca w 2011 roku, w wieku 27 lat, budziła wielką ciekawość opinii publicznej, tak samo jak tajemnica unosz...
Pewne badanie amerykańskie, które ukazało się w zeszłym tygodniu, wskazuje, iż konsekwencje picia alkoholu są trwalsze dla mózgów dziewcząt niż dla mózgów chłopców, z powodów głównie fizjologicznych i hormonalnych. Nie ma więc równości między kobietami i mężczyznami w obl...
Eksperci brytyjscy stwierdzają, że ludzie powinni nie pić alkoholu przynajmniej dwa dni w tygodniu. Ciężko jest ustalić z całą pewnością dokładną zalecaną konsumpcję alkoholu, ponieważ każda osoba reaguje inaczej na ten produkt. Mimo że mężczyźni nie powinni przekraczać trzech porcji alkoholu dziennie, a kobiety dwóch porcji ...
Nowe brytyjskie badanie właśnie wykazało, że alkohol spożywany w niewielkich ilościach w okresie ciąży, może nie mieć szkodliwego działania na rozwój płodu. Jest to jednak badanie, do którego wypadało by podejść z dużą ostrożnością. Lekarze z całą stanowczością zakazują kobietom w ciąży picia alkoholu. A to dlatego, że...
W obliczu niepokojącego wzrostu nadmiernej konsumpcji alkoholu u niektórych mieszkańców kanadyjskiej prowincji Quebec, organizacja Educ’alcool uruchomiła w zeszłym tygodniu nową kampanię uwrażliwiającą. Kampania ta sugeruje odpowiedzialną konsumpcję alkoholu oraz jej definicję. Organizacja Educ’alcool przyjrzała się blisko 200 ...
Nowe kanadyjskie badanie sugeruje, że podniesienie cen na piwo, likier czy też inne napoje alkoholowe, może zredukować ilości wypijanego przez ludzi alkoholu. Badacze posłużyli się danymi z kanadyjskiej prowincji Kolumbia Brtyjska, gdzie rząd ustala minimalną cenę na alkohol i jest na bieżąco z danymi na temat jego sprzedaży. Okazał...
Według ostatniego badania amerykańskiego, picie alkoholu w nadmiernych ilościach może wpłynąć na nasz układ immunitarny. Mało tego, ponieważ miłośnicy alkoholu mają być również bardziej podatni na różne infekcje wirusowe, takie jak HIV, na przykład. Zagrożenia związane z alkoholem Lekarze nie przestają nas ostrzegać odnośni...
Lek pomagający rzucić palenie, varenicyklina, w sposób znaczący zredukowała konsumpcję alkoholu u palaczy pijących duże ilości alkoholu, jak stwierdzają badacze z centrum badawczego Ernest Gallo Clinic and Research Center na uniwersytecie University of California, San Francisco. Nadużywanie alkoholu to wielki problem, a tutaj właśnie ...
Młodzi dorośli są coraz bardziej skłonni niż inny konsumpcji alkoholu w sposób nadmierny, jak stwierdza biuletyn Zoom Sante, opublikowany w grudniu przez instytut statystyczny w Quebeku (ISQ, Institut de la Statistique du Québec). Grupa młodych dorosłych, w przedziale wiekowym od 18 lat do 24 lat, jest tą, w której możemy znaleźć naj...
Spośród różnych rodzajów herbaty, to właśnie zielona niesie ze sobą najwięcej korzyści dla naszego zdrowia. W odróżnieniu od innych odmian herbaty w procesie jej przetwarzania liście przechodzą minimalne utlenianie.Badania potwierdzają w ostatnich latach zalety picia zielonej herbaty, co pociąga za sobą wię...
Przejdź do strony: < 1 2 3 >