Zobacz tagi
laczego łapią nas skurcze domowe sposoby na przyśpieszenie miesiączki czy dziecko w czasie różyczki może wychodzić na dwór czy można się zarazić paradontozą czy nieregularne miesiączki i nieobfite są szkodliwe tabletki antykoncepcyjne cilest kiedy zaczynają działać czy senność może być objawem ciąży czy test ciążowy wykaże ciążę mnogą czy podczas zapłodnienia boli lekko brzuch czy w 1 tygodniu można wykryć ciążę przez co można zarazić się gruźlicą dlaczego lekarze stosują śpiączkę farmakologiczną dostaje się okres w ciąży endometritis chronica jak się to leczy przed okresem jakie mamy dni płodne czy niepłodne
Aktualności
Pięćdziesięcioletnia tajemnica cholery rozwiązana- U dzieci narażonych na zanieczyszczenie naftalenem odkryto oznaki uszkodzenia chromosomów
- Dieta śródziemnomorska wpływa zdecydowanie pozytywnie na jakość życia
- Badacze przywracają funkcje neuronów w mózgu zniszczonym przez chorobę Huntingtona
- Stawić czoła chorobie
Artykuły
Choroby i dolegliwości
Wyniki wyszukiwania dla "witamina C w produktach"
Witamina E początkowo nazywana była czynnikiem bezpłodności, gdyż pierwsze badania wykazały, że posiada ona zdolność do przywracania płodności u zwierząt, które utraciły ją z powodu nieodpowiedniej diety. Obecnie witamina E to grupa ośmiu, rozpuszczalnych w tłuszczach związków będących pochodnymi tokolu (tokoferole)...
Powinniśmy spożywać więcej witaminy K2, aby utrzymać dobre zdrowie. Eksperci spotkali się ostatnio w Waszyngtonie, aby przedyskutować korzystny wpływ sera oraz produktów mlecznych na zdrowie. Podczas tego spotkania, eksperci przedstawili kilka punktów prawidłowego odżywiania się. Powinniśmy dawać więcej sera dzieciom do jedzenia, po...
Ludzie z celiakią są przyzwyczajeni do szukania glutenu w swoim jedzeniu, ale powinni oni być również świadomi glutenu ukrywającego się w ich produktach kosmetycznych i toaletowych, jak ostrzegają badacze na narodowym spotkaniu gastroenterologów w Waszyngtonie, w USA. Etykietki na produktach spożywczych zawsze informują o zawartości g...
Wysoki poziom witaminy D w organizmie zmniejsza ryzyko zachorowania na cukrzycę typu 2. Takie są rezultaty badania przeprowadzonego przez Helmholtz Zentrum Münche, badawczego centrum u naszych sąsiadów zza zachodniej granicy. Badanie opublikowane zostało w październikowym numerze naukowego przeglądu Diabetes Care. Antyzapalna witamina D Ja...
Nowe dyrektywy dotyczące odżywiania, opublikowane w Stanach Zjednoczonych oraz w Kanadzie, zalecają zwiększenie konsumpcji witaminy D, przypominając jednocześnie, że nic nie pozwala wierzyć, iż bardzo wysokie dawki są w stanie zapobiec rakowi albo innym chorobom. Prestiżowy Instytut Medycyny (Institute of Medicine), odgałęzienie Narodo...
Zażywanie suplementów z witaminą C być może pomaga poprawić szybko humor pacjentów hospitalizowanych, według naukowców ze Głównego Szpitala Żydowskiego w Montrealu oraz z Instytutu Lady Davis na rzecz Badań Medycznych. Badacze ci poddali 32 pacjentów hospitalizowanych na krótki czas próbie klinicznej, podczas której pacjentom podaw...
Dawka od 3000 UI do 6 000 UI witaminy D na dzień jest zalecana osobom dorosłym, które cierpią na otyłość, co odpowiada dawce od 5 do 10 razy większej niż dawka sugerowane przez Instytut Medycyny (Institute of Medicine, IOM) w Stanach Zjednoczonych. Tak właśnie proponują autorzy pewnego dokumentu opublikowanego przez The Endocrine ...
Santé Canada próbuje uspokoić Kanadyjczyków, którzy są zaniepokojeni konkluzjami pewnego raportu odnoszącego się do wielu produktów kosmetycznych do makijażu, zawierających toksyczne metale ciężkie. Organizacja kandyjska działająca na rzecz obrony środowiska Défense environnementale, poprosiła rząd kanadyjski o bardziej restrykcy...
Witamina E osłabia bóle menstruacyjne - poinformował "British Journal of Obstetrics and Gynaecology". Najdotkliwiej z powodu takich bólów cierpią nastolatki. Naukowcy przebadali 280 młodych dziewczyn między 15. a 17. rokiem życia. Część z nich otrzymywała dwa razy dziennie witaminę E, a pozostałe placebo. U grupy, która pr...
Witamina D może pomagać w redukowaniu poziomu glikemii u osób dotkniętych cukrzycą typu 2, według badania przeprowadzonego w Iranie. Próby kliniczne zostały przeprowadzone na 90 osobach cierpiących na cukrzycę, które zażywały, dwa razy dziennie przez 3 miesiące, jogurt pitny wzbogacony bądź nie w witaminę D. Pierwsza grupa miała...











