Szukaj:
Zobacz tagi
Aktualności
Artykuły
Choroby i dolegliwości

titze sydrom

Dieta śródziemnomorska walczy z syndromem metabolicznym

Sydrom metaboliczny, który dotyka prawie jedną czwartą dorosłej populacji, nie jest więc nieunikniony. Dlatego też, według nowego badania, które ukazało się w dzienniku Journal of the American College of Cardiology, „nawrócenie się” na dietę śródziemnomorską ma pozwalać na zmniejszenie poziomu wszystkich czynników związanych z zespołem metabolicznym. A oto poniżej kilka liczb, które podpierają tę konkluzję greckich naukowców. Korzyści z diety śródziemnomorskiej. - otyłość brzuszna;.

Czytaj więcej na ten temat: Dieta śródziemnomorska walczy z syndromem metabolicznym