Szukaj:
Zobacz tagi
Aktualności
Artykuły
Choroby i dolegliwości

Wyniki wyszukiwania dla "suplementy zapewniające równowagę kwasowo-zasadową"

Zdjęcia dla "suplementy zapewniające równowagę kwasowo-zasadową"
Witamina C
Suplementy diety
Suplementy diety
Suplementy wapnia przepisywane kobietom – w połączeniu bądź nie z witaminą D – w celu zapobiegania albo leczenia osteoporozy, mają zwiększać w sposób niewielki, ale znaczący, ryzyko ucierpienia z powodu zawału serca oraz incydentu naczyniowo-mózgowego (udaru mózgu). Tak przynajmniej wynika z analizy wielu badań klinicznych...
Wedlug pewnego badania amerykańskiego, suplementy wiatminowe często są nie tylko bezużyteczne dla większości ludzi, ale również mogą okazać się niebezpieczne. Co gorsza, mogą się przyczynić do śmierci u starszych kobiet. Na dzień dzisiejszy, około połowa populacji amerykańskiej konsumuje witaminy. Złe wieści dla rynku Jest to ...
zy stosujemy suplementację? W jakim kierunku zmierza rynek suplementów diety w naszym kraju? Suplementy diety to preparaty zawierają głównie witaminy, minerały i inne składniki uzupełniające codzienną dietę. Ich zadaniem nie jest leczenie, ale zapobieganie chorobom. Ilość Polaków, którzy je stosują ciągle się zwiększa. Dzieje si
Oficjalny przekaz ortodoksyjnych specjalistów od spraw zdrowia (lekarze, pielęgniarki, aptekarze, specjaliści od żywienia) na temat suplementów odżywiania i witamin jest taki, generalnie, iż są one bezużyteczne. Wielu z nich posunie się nawet do stwierdzania, iż chodzi tutaj o oszustwo, pozwalające korzystać z naszej naiwności; że wi...
Z terminem „suplement diety” stykamy się bardzo często – w aptece, słuchając reklam. Jednak czy tak naprawdę wiemy co on oznacza? Przede wszystkim należy rozróżnić pojęcie leku i suplementu diety. Mylna jest bowiem powszechna opinia, że są to nazwy niemal synonimiczne. Suplement diety bowiem nigdy nie był, nie ...
Coraz więcej osób sięga po różnego rodzaju suplementy diety, przez co ich oferta na rynku stale się powiększa. Czy preparaty te mogą być stosowane przez wszystkich i bez ograniczeń? Suplementy nie są uznawane za leki, dlatego można je kupić bez recepty. Znajdują się zarówno w aptekach, sklepach, jak i w punkt...
Zażywanie suplementów wapnia jest niestety odradzane z całą stanowczością przez British Medical Journal, po publikacji badania wykazującego, że może to podwyższać o całe 30% ryzyko wystąpienia problemów sercowych. Nawet osoby cierpiące już na osteoporozę powinne zastanowić się conajmniej dwa razy, zanim zażyją calcium. Tak przy...
Suplementy calcium mają mieć korzystne działanie, ale umiarkowane, na utratę wagi, donosi pewne badanie brytyjskie. Badacze doszli do takiego wniosku analizując dane pochodzace z siedmiu badań klinicznych, zatrzymujących się przy możliwym powiązaniu między suplementami calcium a redukcją wagi u osób cierpiących na otyłość alb...
Nowe badanie nie odnalazło naukowych rozstrzygających dowodów ukazujących związek między zakwaszającą żywnością a pojawianiem się osteoporozy, w przeciwieństwie do związków równowagi kwasowo-zasadowej przedstawianych przez naturopatów. Według tego podejścia, niektóre produkty spożywcze, takie jak ...
Co trzeci mieszkaniec dużego miasta sięga po suplementy diety. Niektóre z nich wzbudzają zastrzeżenia lekarzy. Czy w świetle tych zarzutów preparaty witaminowe dla ciężarnych są bezpieczne? Lista zarzutów wobec suplementów diety jest spora: niektóre działają jak placebo, inne mogą wchodzić w interakcje z lekami, a wszystkie traktow...
Przejdź do strony: < 1 2 3 >