Szukaj:
Zobacz tagi
Aktualności
Artykuły
Choroby i dolegliwości

Wyniki wyszukiwania dla "spadek ciśnienia krwi"

Zdjęcia dla "spadek ciśnienia krwi"
5 mitów na temat cholesterolu!
Wysokie stężenie białka C -relaktywnego
Krótko o stresie
Jak wynika z amerykańskich badań, bogate w soję diety są łączone z niższym wskaźnikiem chorób serca, lecz same suplementy sojowe nie mają wpływu na ciśnienie krwi u starszych kobiet. Odkrycie opublikowano w American Journal of Clinical Nutrition. Naukowcom od dawna wiadomo, iż populacje azjatyckie, których dieta jest bogata w soję, ...
Napój przedstawiony ostatnio przez firmę z Luksemburga, Outox, jako taki, który potrafi przyśpieszyć spadek poziomu alkoholu we krwi i który ma wejść do sprzedaży jeszcze w czerwcu, poważnie zaniepokoił profesora Alberta Hirscha z francuskiego stowarzyszenia APA (Alliance Prévention Alcool), które ma na celu walkę z alkoholizmem. Bard...
Leczenie nadciśnienia będzie bardziej skuteczne, kiedy pacjent będzie sam sobie mierzył ciśnienie w domu, według rezultatów prób klinicznych przeprowadzonych w Wielkiej Brytanii na 480 osobach cierpiących na nadciśnienie, którzy mieli od 35 do 85 lat. Pacjenci byli poddani obowiązkowej kontroli lekarskiej klasycznej, wraz z pomiarem ci
Proteiny mleka, tak samo jak te zawarte w soi, mogą obniżać ciśnienie tętnicze u osób z nadciśnieniem. Tak przynajmniej wynika z pewnego badania amerykańskiego, w którym uczestniczyło 352 osób, u których diagnozowano lekkie nadciśnienie tętnicze albo stan przednadciśnieniowy. Każdego dnia, uczestnicy musieli...
Witaminy z grupy B, zażywane w dużych dawkach, mogą zmniejszać nawet od 30 do 50% atrofię mózgu u ludzi dotkniętych umiarkowanym spadkiem funkcji poznawczych. W ten sposób, witaminy B mogą spowalniać postępowanie zmian prowadzących w kierunku choroby Alzheimera, według najświeższych badań przeprowadzonych przez naukowców angielskic...
Znamy już ryzyko nadciśnienia tętniczego, zawału serca oraz incydentu naczyniowo-mózgowego, związane ze zbyt dużą konsumpcją soli. Badanie kanadyjskie właśnie doprecyzowało inny czynnik ryzyka: większy spadek funkcji poznawaczych u osób starszych. Kanadyjakie badanie pokazuje, że dieta zbyt bogata w sól, skojarzon...
Fundacja Serce i Tętnice uświadamia nas, w chwili, kiedy grudzień zaczyna się bardzo niskimi temperaurami, że spadek temperatur czyni nasze serce bardziej wrażliwym. W tym jakże zimowym i zimnym grudniu, podczas gdy wiele regionów miało już okazję doświadczyć gołoledzi i zamieci śnieżnych, francuska Fundacja Serce i Tętnice wyjaśn...
Nowe badanie przeprowadzone przez badaczy z uniwersytetu University of Western Australia właśnie pokazało, że czarna herbata nie podnosi ciśnienia krwi u ludzi z nadciśnieniem, jak to do tej pory uważano. Co więcej, jak stwierdzili badacze austalijscy, czarna herbata może właściwie pomagać w obniżaniu ciśnienia. Badanie to, opublikowa...
Jedzenie całych ziaren zbóż, przynajmniej 3 razy dziennie być może pomaga w zmniejszaniu ciśnienia tętniczego, a także - dzięki temu, może zmniejszać ryzyko wystąpienia problemów sercowych oraz udaru mózgu, według badania zrealizowanego w Zjednoczonym Królestwie. Badanie przeprowadzone zostało na 206 osobach, prowadzących siedząc...
W wybranych szpitalach na terenie całej Polski trwają „Dni Krwi Pępowinowej” organizowane przez Polski Bank Komórek Macierzystych (PBKM). Kobiety rodzące w wytypowanych szpitalach w ciągu dwóch dni mają możliwość nieodpłatnego oddania oraz zdeponowania krwi pępowinowej w publicznym banku krwi pępowinowej. W wybranych szpitalach ro...
Przejdź do strony: < 1 2 3 >