Zobacz tagi
objawy waginozy bakteryjnej poczucie bezpieczeństwa posiew półpasiec po raz trzeci uchyłki jelita grubego niepłodność wtórna krwiak mięśnia czworogłowego potówki u doroslych macica pod ropą powikłania po operacji plastycznej nosa weight wachters glukoza we krwi u dzieci ropniak płuc ból ramiona ciąża a jeden jajnik
Aktualności
Artykuły
Choroby i dolegliwości
Wyniki wyszukiwania dla "podawanie witaminy K i D niemowlętom karmionym sztucznym mlekiem"
Matki, które karmią swoje dzieci mlekiem krowim w ciągu pierwszych 15 dni po porodzie, chronią je przed alergią na to mleko w przyszłości. Nowe badania na ten temat przeprowadzono w Uniwersytecie Tel Aviv.Nowe badania zmieniają poprzednie opinie na temat tego, że powinno się unikać karmienia takim mlekiem dzieci we wczesnych dniach i mie...
Tylko 5 minut porad od pediatry i lekarzy rodzinnych, na temat szkodliwości długookresowego karmienia dzieci i niemowląt mlekiem z butelki, może pomóc rodzicom zmienić zdanie o tej metodzie karmienia swoich pociech.Zbyt długie karmienie dziecka, czyli już powyżej 16 miesięcy, może spowodować braki żelaza w jego organiźmie - twierdzą ...
Nowe badanie przeprowadzone przez kanadyjskich badaczy z uniwersytetu w Saskatchewan pokazuje, że 14% kanadyjskich dzieci cierpi z powodu niedoboru witaminy D. Jak uważa z kolei profesor na tym uniwersytecie, pan Hassan Vatanparast, problem jest szczególnie ostry na łonie populacji imigranów oraz uchodźców: ponad 50% dzieci imigranów bowie...
Niewystarczający poziom witaminy D we krwi może spowodować stwardnienie tętnic, a w konsekwencji zwiększenie ciśnienia tętniczego, według pewnego badania amerykańskiego, przeprowadzonego ostatnio. Badcze poddawali 554 osoby, przez okres 6 miesięcy, testom mającym na celu określenie poziomu witaminy D w ich krwi oraz stan ich funkcji nac...
Zróżnicowanie genetyczne może również wyjaśnić niski poziom witaminy D we krwi. Brak witaminy D nie jest związany tylko z odżywianiem albo zbyt rzadkim przebywaniem na słońcu. Zespół badawczy z Instytutu Lady Davis w Montrealu właśnie odkrył, że trzy wariacje genetyczne mogłyby być związane także z niedoborem witaminy D. Osoby...
Jak stwierdza badanie, kobiety, które mają wyższe poziomy witaminy D w momencie diagnozy raka piersi, zdają się mieć mniejsze guzy (P=0.0063). Badanie to przeprowadziła pani Barbara Brouwers, z uniwersytetu w Leuven w Belgii, a zostało ono przedstawione na sympozjum raka piersi, które odbywało się w San Antonio (San Antonio Breast Cancer...
Uwaga ludzie, którzy macie typ urody podobny do Nicole Kidman. Wasza niezdrowa, ziemista cera, bez obrazy, potrzebuje suplementów witaminy D, jak stwierdzili ostatnio badacze na uniwersytecie University of Leeds w Wielkiej Brytanii. Skutki braku słońca Nasi smukli, szczupli, bladzi przyjaciele, oczywiście nie mogą spędzać zbyt wiele czasu ...
Pod pojęciem witaminy K należy rozumieć nie jedną substancję, ale całą grupę związków chemicznych charakteryzujących się podobną aktywnością biologiczną. Dwa z nich występują naturalnie w przyrodzie - fitonadion (witamina K1, obecna w naturalnych olejach i zielonych liściach) i menachinon (witamina K2, powstająca w wyniku ...
Witamina B6 to grupa związków chemicznych będących pochodnymi pirydyny. Należą do niej pirydoksol (pirydoksyna), pirydoksal i pirydoksamina. Zostały opisane jako czynnik obecny w znacznych ilościach w kukurydzy, trzcinie cukrowej, drożdżach, mleku i otrębach ryżowych, który chroni szczury przed pojawieniem się zmian sk&oac...
Niedobór witaminy D może zwiększać ryzyko zachorowania na raka piersi. Rozwiązanie? Kontakt ze słońcem. W granicach rozsądku, oczywiście. Naukowcy francuscy ustalili związek między poziomem witamin D we krwi oraz ryzykiem rozwinięcia się raka piersi. Ostatnie rezultaty badania nazwanego E3N rzeczywiście przedstawiają znaczący spadek...












