Zobacz tagi
siara w piersiach a brak ciąży Magnum przyczyny bronchitu spis lekarstw magnez blok kostny C4-5 różyczka u dorosłego na zdjęciu leczenie raka płuca witaminy w czasie ciąży konopie indyjskie bóle neuropatyczne bóle nerwowe czerwona buzia jak burak węzły chłonne-rozmieszczenie suplement diety nadh gdzie kupic półpasiec powikłania po chorobie
Aktualności
Artykuły
Choroby i dolegliwości
Wyniki wyszukiwania dla "picie wina a zawał"
A jeśli czerwone wino naprawdę może mieć działanie ochronne dla naszego serca? Na pewno wielu ludziom wiele by to ułatwiło. A więc, informacje:Jeśli nawet alkohol sprzyja nadciśnieniu, a w dodatku jest bardzo kaloryczny i odradzany osobom chorującym na cukrzycę, to jednakże wino, w małych dawkach, działa ochronnie na tętnice. Przez...
Ludzie, którzy piją alkohol z umiarkowaniem, mają lepsze zdrowie i zazwyczaj prowadzą zdrowszy tryb życia niż ci, którzy nie piją nigdy oraz ci, którzy piją w nadmiarze, ujawniają ostatnie badania francuskie. Aby dojść do tych wniosków, naukowcy przeanalizowali wyniki badań klinicznych i biologicznych blisko 150 000 osób, których
Masz kolejny dobry powód do wypicia lampki wina do obiadu - w szczególności, jeśli jesteś kobietą. Naukowcy zaobserwowali, że picie lampki wina lub dwóch dziennie może korzystnie wpłynąć na procesy starzenia się kobiety. Nawyk ten pozwala na utrzymanie zdrowia w podeszłym wieku poprzez obniżenie ryzyka wystąpienia udaru. Naukowcy tw...
Umiarkowana konsumpcja alkoholu po zawale serca redukuje globalne ryzyko śmierci, jak stwierdzają naukowcy. Czy więc wkrótce lekarze zaczną przepisywać lampkę wina pacjentom po zawale? Amerykańskie badanie, które ukazało się w przeglądzie naukowym European Heart Journal, zdaje się właśnie coś takiego sugerować. Badacze amerykańsc...
Picie dużej ilości płynów nie tylko pozwala nam uniknąć odwodnienia, ponieważ jak pokazuje nowe badanie, może to również pomóc mężczyznom w zapobieganiu rakowi pęcherza. Badanie, o którym mowa, zostało przeprowadzone przez naukowców z Brown University. Pokazuje ono, że mężczyźni, którzy pili ponad dziesięć szklanek wody dzi...
Istotą zawału serca jest całkowite zamknięcie naczynia w sercu, czego nastepstwem jest zupełne przerwanie dopływu krwi, a tym samym dostarczenie tlenu do pewnego obszaru mięśnia sercowego. W konsekwencji tego niedotlenienia rozwija sie martwica tej jego części, do której został przerwany dopływ krwi i tlenu. Objawy: Zawałowi najczę...
Przyczyną choroby są zakrzepy tworzące się w żyłach dolnej połowy ciała. Zakrzep pojedynczy lub mnogie fragmenty mogą zostać przeniesione z prądem krwi do płuc, gdzie częściowo lub całkowicie zaczopowują pojedyncze lub jednocześnie kilka naczyń płucnych. Bardzo rzadko dochodzi do rozwoju zawału płuca - w takim przypadku odcięc...
Ekipa badaczy kanadyjskich z Montrealu, właśnie dokonała bardzo ważnego odkrycia, które być może pozwoli na poprawę jakości życia osób, które padły ofiarą zawału mięśnia sercowego. W przeciwieństwie do tego, co medycyna zawsze twierdziła, bardzo częste problemy z bezsennością po zawale serca mają nie być wynikiem stresu, ale...
Nowe kanadyjskie badanie sugeruje, że podniesienie cen na piwo, likier czy też inne napoje alkoholowe, może zredukować ilości wypijanego przez ludzi alkoholu. Badacze posłużyli się danymi z kanadyjskiej prowincji Kolumbia Brtyjska, gdzie rząd ustala minimalną cenę na alkohol i jest na bieżąco z danymi na temat jego sprzedaży. Okazał...
Ludzie w dalszym ciągu niewiele wiedzą o tym groźnym i częstym incydencie… Dotyka on nawet sto tysięcy ludzi każdego roku i wywołuje zgon co czterdzieści minut. Jednakże, zawał mięśnia sercowego, choroba poważna, częsta i nawracająca, pozostaje w dalszym ciągu chorobą mało znaną. A więc, w wielkim skrócie, jakie są objaw...












