Zobacz tagi
dziecko w brzuchu matki rozwój częsta biegunka przyczyny zajście w ciążę przy nadczynności tarczycy nadczynność tarczycy jak zajść w ciążę plastry compeed na opryszczkę spuchnięte łydki, wysypka spuchnięte łydki, wysypka zdjęcia spuchnięte łydki, wysypka choroby spuchnięte łydki, wysypka przyczyny skutki połknięcia larw muchy skutki połknięcia jajeczek muchy długość cyklu na czym polega długość cyklu od czego zależy marskość kości stosunek 3 dni po miesiącze dni płodne
Aktualności
Artykuły
Choroby i dolegliwości
Wyniki wyszukiwania dla "picie kawy w ciąży"
Kiedy kobieta zachodzi w ciąże rodzi się w jej głowie szereg pytań na temat dotychczasowych przyzwyczajeń żywieniowych i nie tylko. Jednym z nurtujących pytań jest czy można pić kawę w ciąży? Jeżeli tak to w jakich ilościach i czy kofeina nie szkodzi nienarodzonemu dziecku? Jaki wpłwy na przyszłą mamę ma picie kawy?W środowisku...
Kobiety, które lubią się napić kawy każdego dnia, ucieszą się: według nowego badania szwedzkiego, amatorki codziennej kawy są mniej narażone na wystąpienie incydentu naczyniowo-mózgowego (udaru mózgu, innymi słowy) – ryzyko bowiem spada w ich przypadku od 22% do 25%, w porównaniu do tych kobiet, które piją mniej kawy albo w o...
Niech to będzie kolejna dobra wiadomość dla miłośników kawy – kofeina może poprawić redagowanie. Wielu z nas liczy na swoją dzienną dawkę kofeiny, która pozwoli obudzić mózg i na pełnych obrotach przeżyć kolejny dzień. Ale, picie kawy, herbaty, coli, czy też nawet jedzenie tabliczki czekolady może nam pomagać w zupełnie nie...
Picie dużej ilości płynów nie tylko pozwala nam uniknąć odwodnienia, ponieważ jak pokazuje nowe badanie, może to również pomóc mężczyznom w zapobieganiu rakowi pęcherza. Badanie, o którym mowa, zostało przeprowadzone przez naukowców z Brown University. Pokazuje ono, że mężczyźni, którzy pili ponad dziesięć szklanek wody dzi...
Ludzie, którzy piją alkohol z umiarkowaniem, mają lepsze zdrowie i zazwyczaj prowadzą zdrowszy tryb życia niż ci, którzy nie piją nigdy oraz ci, którzy piją w nadmiarze, ujawniają ostatnie badania francuskie. Aby dojść do tych wniosków, naukowcy przeanalizowali wyniki badań klinicznych i biologicznych blisko 150 000 osób, których
Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniom rynku Laboratorium Specjalistyczne Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Gdyni opracowało własne procedury badawcze oraz wdrożyło znormalizowane metody badawcze pozwalające na kompleksową ocenę jakości handlowej kawy, stosując różne techniki analityczne, ze szcze...
Wiele kobiet ma problemy z wysypianiem się w okresie ciąży, gdy odpowiednia ilość odpoczynku jest szczególnie ważna.Amerykańska Narodowa Fundacja Snu (National Sleep Foundation) zaleca następujące wskazówki, umożliwiające bardziej komfortowy sen w czasie ciąży:...
Wiele osób uważa, że wyrosło już z picia mleka, jednak nic nie może być dalsze od prawdy. Mitem jest również stwierdzenie, że picie mleka powoduje tycie. Z pewnością jednak spożywanie mleka niesie ze sobą wiele korzyści, nawet jeśli decydujemy się pić je w starszym wieku.Oto lista korzystnych właściwości powszechnie...
Coca-Cola, expresso, Red Bull, biała herbata: internetowa strona Energy fiend to największa baza danych na świecie – tak przynajmniej sama o sobie mówi – która pozwala nam dowiedzieć się, jaką ilość napojów kofeinowych musielibyśmy wypić, aby zagroziło nam to zgonem. Chodzi tutaj o ilość, którą nazywamy śmiertelną dawką kof...
Kiedy kobieta zachodzi w ciąże zmieniają jej się upodobania dietetyczne. Ma większy apetyt na smakołyki bądź też przeciwnie na wszelkiego rodzaju kiszone ogórki, kapustę...to nic nowego w czasie ciąży... po prostu buzujące hormony wywołują zaburzenia w organizmie przyszłej mamy. Często wraz ze zmianą apetytu pojawiają się inne...












