Szukaj:
Zobacz tagi
Aktualności
Artykuły
Choroby i dolegliwości

Wyniki wyszukiwania dla "picie jak wpływa na anemię"

Zdjęcia dla "picie jak wpływa na anemię"
Pij dużo wody!
Nie psuj dziecku apetytu
Kawa, a zdrowy sen
Chorzy na Alzheimera mogą być narażeni na anemię w większym stopniu niż inni. Australijscy naukowcy zanalizowali hemoglobinę, żelazo oraz inne składniki ludzkiej krwi u 211 chorych na Alzheimera, u 133 z łagodnymi zaburzeniami funkcji poznawczych (MCI) oraz u 768 zdrowych ludzi.W przeciwieństwie do zdrowych ludzi - pacjenci chorzy na Alz...
Anemia Fanconiego (FA, Fanconi anemia), jest rzadkim genetycznym zaburzeniem, które dotyka jedną osobę na 350 000. Ludzie chorujący na anemię Fanconiego mają zaburzenia mechanizmu naprawy uszkodzonego DNA, a także są hipernadwrażliwi na szkody wyrządzane przez oksydanty. W efekcie, kończy się to złym funkcjonowaniem szpiku kostnego, a ...
Picie dużej ilości płynów nie tylko pozwala nam uniknąć odwodnienia, ponieważ jak pokazuje nowe badanie, może to również pomóc mężczyznom w zapobieganiu rakowi pęcherza. Badanie, o którym mowa, zostało przeprowadzone przez naukowców z Brown University. Pokazuje ono, że mężczyźni, którzy pili ponad dziesięć szklanek wody dzi...
Czujesz się coraz słabsza i nie masz siły dosłownie na nic? Bardzo możliwe, że cierpisz na anemie. Być może jest to dla Ciebie zaskoczenie bo przecież odżywiasz się prawidłowo i dbasz o swoją zdrową dietę. Niestety anemia to choroba, która może pojawić się niespodziewanie, nawet wtedy gdy wydaje Ci się, że Twoja dieta bogat...
Ludzie, którzy piją alkohol z umiarkowaniem, mają lepsze zdrowie i zazwyczaj prowadzą zdrowszy tryb życia niż ci, którzy nie piją nigdy oraz ci, którzy piją w nadmiarze, ujawniają ostatnie badania francuskie. Aby dojść do tych wniosków, naukowcy przeanalizowali wyniki badań klinicznych i biologicznych blisko 150 000 osób, których
Ryzyko śmiertelnego wypadku samochodowego wzrosło dla nieletnich kobiet, które piją, a potem prowadzą, jak stwierdza nowe amerykańskie badanie, przeprowadzone przez naukowców z instytutu Pacific Institute for Research and Evaluation w Calverton, w Stanach Zjednoczonych. W 2007 roku, nieletnie pijące były zagrożone w podobnym stopniu co n...
Wiele osób uważa, że wyrosło już z picia mleka, jednak nic nie może być dalsze od prawdy. Mitem jest również stwierdzenie, że picie mleka powoduje tycie. Z pewnością jednak spożywanie mleka niesie ze sobą wiele korzyści, nawet jeśli decydujemy się pić je w starszym wieku.Oto lista korzystnych właściwości powszechnie...
Kiedy kobieta zachodzi w ciąże rodzi się w jej głowie szereg pytań na temat dotychczasowych przyzwyczajeń żywieniowych i nie tylko. Jednym z nurtujących pytań jest czy można pić kawę w ciąży? Jeżeli tak to w jakich ilościach i czy kofeina nie szkodzi nienarodzonemu dziecku? Jaki wpłwy na przyszłą mamę ma picie kawy?W środowisku...
Ponad dwie trzecie Polaków (63,7%) przyznaje, że zdarza się im chodzić boso - wynika z badania opinii publicznej „Boso czy w kapciach - DEVI bada zwyczaje Polaków”. Wpływ na taką decyzją ma przede wszystkim miła w dotyku lub ciepła podłoga. Stopy stanowią źródło informacji o podłożu. Ich specyficzne właściwości anat...
Większośc naszych rodaków odpoczywa w sposób bierny. Nie kwapi się do tego by uprawiać jakis sport lub wykonywac ćwiczenia poprawiające sprawnośc ruchową. Lekarze oraz eksperci zwracają uwagę, jak niezbędna dla równowagi psychicznej i walki ze stresem jest aktywność fizyczna. Wraz z pogorszeniem koordynacji ruchowe...
Przejdź do strony: < 1 2 3 >