Zobacz tagi
preparaty naturalne palec młoteczkowaty zapalenie sutków ankiety nowotwory k 70 k-70 strata dziecka poronienie samoistne niecałkowite poronienie samoistne całkowite testy poziomu nikotyny cukrzyca ciężarnej staphylococcus albus ko-ag drętwienie kręgosłupa szyjnego dzialania profilaktyczne na rozstępy pasta cukrowa
Aktualności
Artykuły
Choroby i dolegliwości
Wyniki wyszukiwania dla "picie alkoholu po wszywce zagrożenia"
Nowe kanadyjskie badanie sugeruje, że podniesienie cen na piwo, likier czy też inne napoje alkoholowe, może zredukować ilości wypijanego przez ludzi alkoholu. Badacze posłużyli się danymi z kanadyjskiej prowincji Kolumbia Brtyjska, gdzie rząd ustala minimalną cenę na alkohol i jest na bieżąco z danymi na temat jego sprzedaży. Okazał...
Ryzyko śmiertelnego wypadku samochodowego wzrosło dla nieletnich kobiet, które piją, a potem prowadzą, jak stwierdza nowe amerykańskie badanie, przeprowadzone przez naukowców z instytutu Pacific Institute for Research and Evaluation w Calverton, w Stanach Zjednoczonych. W 2007 roku, nieletnie pijące były zagrożone w podobnym stopniu co n...
Badania ukazują, że młodzi, który znają i rozpoznają reklamy piwa czy innych trunków, szybciej sięgają po napoje alkoholowe. Na corocznym spotkaniu Akademickiego towarzystwa pediatrycznego w Bostonie zostały przedstawione wyniki analizy badawczej ukazujące, że niepełnoletni, którzy wcześnie zaczynają uczestniczyć w libacjach alkoho...
Ludzie, którzy piją alkohol z umiarkowaniem, mają lepsze zdrowie i zazwyczaj prowadzą zdrowszy tryb życia niż ci, którzy nie piją nigdy oraz ci, którzy piją w nadmiarze, ujawniają ostatnie badania francuskie. Aby dojść do tych wniosków, naukowcy przeanalizowali wyniki badań klinicznych i biologicznych blisko 150 000 osób, których
Eksperci brytyjscy stwierdzają, że ludzie powinni nie pić alkoholu przynajmniej dwa dni w tygodniu. Ciężko jest ustalić z całą pewnością dokładną zalecaną konsumpcję alkoholu, ponieważ każda osoba reaguje inaczej na ten produkt. Mimo że mężczyźni nie powinni przekraczać trzech porcji alkoholu dziennie, a kobiety dwóch porcji ...
W obliczu niepokojącego wzrostu nadmiernej konsumpcji alkoholu u niektórych mieszkańców kanadyjskiej prowincji Quebec, organizacja Educ’alcool uruchomiła w zeszłym tygodniu nową kampanię uwrażliwiającą. Kampania ta sugeruje odpowiedzialną konsumpcję alkoholu oraz jej definicję. Organizacja Educ’alcool przyjrzała się blisko 200 ...
Według ostatniego badania amerykańskiego, picie alkoholu w nadmiernych ilościach może wpłynąć na nasz układ immunitarny. Mało tego, ponieważ miłośnicy alkoholu mają być również bardziej podatni na różne infekcje wirusowe, takie jak HIV, na przykład. Zagrożenia związane z alkoholem Lekarze nie przestają nas ostrzegać odnośni...
Picie dużej ilości płynów nie tylko pozwala nam uniknąć odwodnienia, ponieważ jak pokazuje nowe badanie, może to również pomóc mężczyznom w zapobieganiu rakowi pęcherza. Badanie, o którym mowa, zostało przeprowadzone przez naukowców z Brown University. Pokazuje ono, że mężczyźni, którzy pili ponad dziesięć szklanek wody dzi...
Pewne badanie amerykańskie, które ukazało się w zeszłym tygodniu, wskazuje, iż konsekwencje picia alkoholu są trwalsze dla mózgów dziewcząt niż dla mózgów chłopców, z powodów głównie fizjologicznych i hormonalnych. Nie ma więc równości między kobietami i mężczyznami w obl...
Młodzi dorośli są coraz bardziej skłonni niż inny konsumpcji alkoholu w sposób nadmierny, jak stwierdza biuletyn Zoom Sante, opublikowany w grudniu przez instytut statystyczny w Quebeku (ISQ, Institut de la Statistique du Québec). Grupa młodych dorosłych, w przedziale wiekowym od 18 lat do 24 lat, jest tą, w której możemy znaleźć naj...












