Zobacz tagi
który ocet jabłkowy jest najlepszy świąd skóry nóg u osób starszych polpharma inj.natr.chlor.isoton.5ml-ucho do czego służy kody chorobowe I52 dwurogowatość macicy w chorobie nowotworowej jedzenie gdzie można wykonać badanie EMG? niedorozwinięcie mózgu wysepka kostna co to jest jak hałas działa na ludzki organizm w jakich dniach po miesiączce mogę zajść w ciążę nazwy choroby związane z paleniem czym jest wysepka kostna powikłania torbieli celomatycznej czy mleko niszczy kofeinę?
Aktualności
Artykuły
Choroby i dolegliwości
Wyniki wyszukiwania dla "konsumpcja"
Młodzi dorośli są coraz bardziej skłonni niż inny konsumpcji alkoholu w sposób nadmierny, jak stwierdza biuletyn Zoom Sante, opublikowany w grudniu przez instytut statystyczny w Quebeku (ISQ, Institut de la Statistique du Québec). Grupa młodych dorosłych, w przedziale wiekowym od 18 lat do 24 lat, jest tą, w której możemy znaleźć naj...
Rząd francuski chciałby, żeby Francuzi zredukowali o jedną czwartą konsumpcję antybiotyków w ciągu pięciu lat. Francuski minister zdrowia stwierdza, iż w ten sposób chciałby ograniczyć niepokojące zjawisko bakterii odpornych na antybiotyki we Francji. Francja jest bowiem jednym z pierwszych krajów europejskich, gdzie konsumpcja antyb...
Jak stwierdza najświeższe badanie amerykańskie, czerwone mięso jedzone regularnie, codziennie, może zwiększyć ryzyko śmierci o około 12%. Mowa tutaj o mięsie wołowym, wieprzowym albo też baranim. Wzrost tego ryzyka ma być jeszcze większy dla mięsa przetworzonego. Nie pierwszy raz zresztą słyszymy, że zbyt duża konsumpcja czerwon...
Z problemem trądziku boryka sie wiele ludzi, zwłaszcza nastolatków. Często uważa się, że trądzik różowaty jest wynikiem picia alkoholu. Nie i jeszcze raz nie: ta choroba dermatologiczna, wyjątkowo uciążliwa i niepokojąca, nie ma żadnego absolutnie związku z nadmierną konsumpcją napojów alkoholowych. Trądzik różowaty jest w rz...
Reumatoidalne zapalenie stawów, czyli gościec przewlekle postępujący, może być związane z regularnym piciem herbaty, według ostanich badań amerykańskich. Badanie zostało przeprowadzone na grupie 76 000 kobiet w wieku od 50 do 79 lat, które odpowiedziały na kwestionariusz, dotyczący ich codziennego spożycia herbaty i kawy, a także ic...
Spożywanie w mniejszej ilości napojów słodzonych, takich jak soki z dodatkiem cukru, napojów gazowanych, mrożonej herbaty itp., będzie miało związek ze spadkiem ciśnienia tętniczego, jak ujawniają rezultaty ostanich badań. Zespół badawczy z Luizjany przeprowadził badania na 810 dorosłych osobach, cierpiących na początki hiperciś...
Według władz zdrowotnych w Stanach Zjednoczonych, Amerykanie, już od wieku 12 lat, są coraz bardziej uzależnieni od środków antydepresyjnych. Oznacza to, że konsumują dziś pięć razy więcej tych specyfików niż 20 lat temu. W Europie, to Francuzi są najbardziej znani z tego, iż konsumują najwięcej leków, a przede wszystkim przeciw...
Według ostatniego badania amerykańskiego, picie alkoholu w nadmiernych ilościach może wpłynąć na nasz układ immunitarny. Mało tego, ponieważ miłośnicy alkoholu mają być również bardziej podatni na różne infekcje wirusowe, takie jak HIV, na przykład. Zagrożenia związane z alkoholem Lekarze nie przestają nas ostrzegać odnośni...
Umiarkowana konsumpcja alkoholu po zawale serca redukuje globalne ryzyko śmierci, jak stwierdzają naukowcy. Czy więc wkrótce lekarze zaczną przepisywać lampkę wina pacjentom po zawale? Amerykańskie badanie, które ukazało się w przeglądzie naukowym European Heart Journal, zdaje się właśnie coś takiego sugerować. Badacze amerykańsc...
W obliczu niepokojącego wzrostu nadmiernej konsumpcji alkoholu u niektórych mieszkańców kanadyjskiej prowincji Quebec, organizacja Educ’alcool uruchomiła w zeszłym tygodniu nową kampanię uwrażliwiającą. Kampania ta sugeruje odpowiedzialną konsumpcję alkoholu oraz jej definicję. Organizacja Educ’alcool przyjrzała się blisko 200 ...












