Szukaj:
Zobacz tagi
Aktualności
Artykuły
Choroby i dolegliwości

Wyniki wyszukiwania dla "jedzenie z grilla" - [strona 3]

Zdjęcia dla "jedzenie z grilla"
Nie najadaj się na później!
Zacznij od przekąski
Słodycze i cukry
Wyniki najnowszych badań wskazują, iż jedzenie przez kobiety orzeszków ziemnych w trakcie ciąży może zwiększać ryzyko wystąpienia alergii na ten rodzaj orzechów u ich dzieci. Amerykańscy naukowcy przeanalizowali dane 503 niemowląt w wieku od 3 do 15 miesięcy, u których podejrzewano alergię na jaja lub mleko, oraz dzieci chorujące n...
Konsumpcja alkoholu jedynie w bardzo niewielkich ilościach, całkowite powstrzymanie się przed paleniem tytoniu, zrównoważone odżywianie: aby aktywność fizyczna była dla nas w pełni korzystna, powinna się integrować ze zdrowym stylem życia. Niezależnie czy jesteś sportowcem niedzielnym, czy też sportowcem z przekonania, zapam...
Sushi, maki-sushi, carpaccio… Surowa kuchnia ostatnio stała się bardzo popularna, a przynajmniej w przeciągu kilku ostatnich lat. Dlaczego mielibyśmy jadać na surowo? Czy jest to naprawdę korzystne? A jeśli jest jakieś ryzyko tej mody, to jakie? Oto, jak odpowiada na te pytania pani Virginie Auffret, specjalistka od żywienia ze stowa...
Popołudniowa kawa - ból. Wakacyjne lody - ból. Zimne górskie powietrze - ból. Nagły przeszywający ból zębów podczas jedzenia i picia zimnych, gorących słodkich czy kwaśnych napojów to  oznaka nadwrażliwości. Spowodowana jest ona zazwyczaj odsłonięciem zębiny na skutek cof...
Posiłki i desery w małych porcjach, przeznaczone dla dzieci i niemowląt, zawierają dużą ilość cukru i soli, a tym samym zmierzają do przyzwyczajenia dzieci to niezdrowego odżywianie się już w najmłodszym wieku, według nowych badań. Pani profesor Charlene Elliott z Uniwersytetu w Calgary, wybrała na półkach supermarketów produkty ...
Picie stuprocentowych soków owocowych może pełnić korzystną funkcję ochronną dla zdrowia, podobnie jak spożywanie całych owoców - wynika z badań, których wyniki zaprezentowano w trakcie konferencji Experimental Biology. Najważniejsze fragmentów raportu podsumowującego badania na temat potencjalnych korzyści picia soku owocowego suge...
Nakowcy z Emory University donoszą, że nastolatki, których dieta zawiera dużo słodkich napojów i żywności, są - podobnie jak dorośli - bardziej narażeni na choroby serca. Wśród 2157 dzieci, które brał udział w badaniu National Health and Nutrition Examination, średnia dzienna ilość spożywanego cukru dodawanego do produktów spo
Im więcej kobieta je tłuszczów pokarmowych, tym bardziej jest narażona na zachorowanie na nadciśnienie. A ryzyko jest jeszcze większe u kobiet cierpiących na otyłość, które jedzą w dodatku dużo produktów pokarmowych zawierających tłuszcze trans (utwardzone tłuszcze roślinne). Według badania amerykańskiego, przeprowadzonego na po...
W San Diego, na konferencji zwołanej przez Federację amerykańskiego towarzystwa biologii eksperymentalnej (FASEB), zostały przedstawione wyniki wstępnych badań ujawniające, że zwyczajowe spożywanie słodkich ziemniaków (pieczonych, czy gotowanych) nie jest związane z występowaniem otyłości. Nie udowodniono też wpływu tego produktu n...
Nawet jeżeli zjedzony posiłek sprawi, że poczujesz się pełny, zawsze jakimś magicznym sposobem znajdziesz miejsce na deser. A nowe badanie może wyjaśniać dlaczego w ogóle zaczynamy jeść „dla przyjemności" po tym, jak uzyskaliśmy wystarczającą ilość kalorii z właściwego posiłku. Rezultaty tego badania pokazują, że kied...
Przejdź do strony: < 1 2 3 >