Szukaj:
Zobacz tagi
Aktualności
Artykuły
Choroby i dolegliwości

Wyniki wyszukiwania dla "ile można wypić alkoholu w ciąży"

Zdjęcia dla "ile można wypić alkoholu w ciąży"
Unikaj alkoholu
Drzemka w ciąży
Dobra: na boku
W obliczu niepokojącego wzrostu nadmiernej konsumpcji alkoholu u niektórych mieszkańców kanadyjskiej prowincji Quebec, organizacja Educ’alcool uruchomiła w zeszłym tygodniu nową kampanię uwrażliwiającą. Kampania ta sugeruje odpowiedzialną konsumpcję alkoholu oraz jej definicję. Organizacja Educ’alcool przyjrzała się blisko 200 ...
Jest to często zadawane pytanie, które nurtuje przyszłych rodziców. Ciąża to okres kiedy nasz życie intymne nie musi przeżywać zastoju. Współżycie w czasie kiedy ciąża przebiega prawidłowo jest bezpieczne a przede wszystkim pozwala na utrzymanie więzi z partnerem. Seks jest także dobry dla rozwoju fizycznego kobiety w ciąży. Stan...
Brutalny odwyk alkoholowy mógł być – być może - przyczyną śmierci Amy Winehouse. W jaki sposób przerwanie zatruwania się alkoholem może spowodować zgon? Autopsja ciała Amy Winhouse, brytyjskiej piosenkarki, która zmarła 23 lipca w 2011 roku, w wieku 27 lat, budziła wielką ciekawość opinii publicznej, tak samo jak tajemnica unosz...
Grupa ginekologów twierdzi, że stosowanie dwóch antybiotyków dotychczas przypisywanych do zwiększania ryzyka wad wrodzonych jest tak naprawdę bezpieczne w trakcie i po ciąży. Mowa o sulfonamidach i nitrofuranach, zazwyczaj stosowanych w leczeniu zakażeń dróg moczowych - przynajmniej do 2009 roku, kiedy badania stwierdziły, że antybioty...
Nowe brytyjskie badanie właśnie wykazało, że alkohol spożywany w niewielkich ilościach w okresie ciąży, może nie mieć szkodliwego działania na rozwój płodu. Jest to jednak badanie, do którego wypadało by podejść z dużą ostrożnością. Lekarze z całą stanowczością zakazują kobietom w ciąży picia alkoholu. A to dlatego, że...
Eksperci brytyjscy stwierdzają, że ludzie powinni nie pić alkoholu przynajmniej dwa dni w tygodniu. Ciężko jest ustalić z całą pewnością dokładną zalecaną konsumpcję alkoholu, ponieważ każda osoba reaguje inaczej na ten produkt. Mimo że mężczyźni nie powinni przekraczać trzech porcji alkoholu dziennie, a kobiety dwóch porcji ...
Umiarkowana konsumpcja alkoholu po zawale serca redukuje globalne ryzyko śmierci, jak stwierdzają naukowcy. Czy więc wkrótce lekarze zaczną przepisywać lampkę wina pacjentom po zawale? Amerykańskie badanie, które ukazało się w przeglądzie naukowym European Heart Journal, zdaje się właśnie coś takiego sugerować. Badacze amerykańsc...
Pewne badanie amerykańskie, które ukazało się w zeszłym tygodniu, wskazuje, iż konsekwencje picia alkoholu są trwalsze dla mózgów dziewcząt niż dla mózgów chłopców, z powodów głównie fizjologicznych i hormonalnych. Nie ma więc równości między kobietami i mężczyznami w obl...
Młodzi dorośli są coraz bardziej skłonni niż inny konsumpcji alkoholu w sposób nadmierny, jak stwierdza biuletyn Zoom Sante, opublikowany w grudniu przez instytut statystyczny w Quebeku (ISQ, Institut de la Statistique du Québec). Grupa młodych dorosłych, w przedziale wiekowym od 18 lat do 24 lat, jest tą, w której możemy znaleźć naj...
Nowe kanadyjskie badanie sugeruje, że podniesienie cen na piwo, likier czy też inne napoje alkoholowe, może zredukować ilości wypijanego przez ludzi alkoholu. Badacze posłużyli się danymi z kanadyjskiej prowincji Kolumbia Brtyjska, gdzie rząd ustala minimalną cenę na alkohol i jest na bieżąco z danymi na temat jego sprzedaży. Okazał...
Przejdź do strony: < 1 2 3 >