Szukaj:
Zobacz tagi
Aktualności
Artykuły
Choroby i dolegliwości

Wyniki wyszukiwania dla "dopuszczalny poziom cukru u dziecka"

Zdjęcia dla "dopuszczalny poziom cukru u dziecka"
Należy ćwiczyć więcej
Nic na siłę!
Ograniczaj kąpiel
Najlepszym sposobem dla diabetyka na zmniejszenie poziomu cukru we krwi jest połączenie aerobiku oraz ćwiczeń na siłowni. Jest to kombinacja, która pozwala na o wiele większą utratę wagi niż kiedy praktykowanie tylko jednej z tych aktywności fizycznych w jednym czasie. Cukier we krwi jest paliwem dla mięśni, a organizm spala go w więk...
Spożywanie orzechów pistacjowych reguluje poziom cukru we krwi u osób z zespołem metabolicznym - potwierdziło pierwsze tego typu badanie przeprowadzone przez ekspertów University of Toronto, zaprezentowane w kwietniu br. podczas konferencji Experimental Biology w Waszyngtonie. Badanie amerykańskich naukowców jest ...
Krótka przerwa, żeby się przejść co dwadzieścia minut, zamiast wielogodzinnego siedzenia, pomaga zredukować poziom glukozy i insuliny we krwi po jedzeniu, jak pokazuje badanie opublikowane w dzienniku Diabetes Care. Aczkolwiek, rezultaty tego badania nie pokazują, czy obniżka ta ma mieć jakiekolwiek utrzmujące się korzyści zdrowotne, t...
Używamy czasami wyrażenia „uzależnienie od cukru”, aby opisać nasz nieodparty pociąg do słodkich produktów. Cukier jest częścią ogromnej rodziny węglowodanów. Nazywane są one również cukrami i zawierają w swojej grupie węglowodany proste, takie jak fruktoza albo cukier stołowy, oraz cukry złożone, takie jak skrobia i...
Każdy rodzic wie, że znaczne spożycie cukru szkodzi zdrowiu, a brak rozwagi w wyborze słodkości u dzieci skutkować może nawet cukrzycą – kolejną chorobą cywilizacyjną naszych czasów. Nie zawsze pamiętamy jednak, że kształtowanie prawidłowych postaw żywieniowych dziecka zaczyna się właściwie od jego narodzin. Kontrolowanie pozi...
Posiłki i desery w małych porcjach, przeznaczone dla dzieci i niemowląt, zawierają dużą ilość cukru i soli, a tym samym zmierzają do przyzwyczajenia dzieci to niezdrowego odżywianie się już w najmłodszym wieku, według nowych badań. Pani profesor Charlene Elliott z Uniwersytetu w Calgary, wybrała na półkach supermarketów produkty ...
Brytyjski magazyn British Dental Journal stwierdza, iż produkty bez dodatku cukru, które zawierają jednak kwaśne dodatki, mogą prowadzić do poważnego uszkodzenia szkliwa zębowego. Niebezpieczne „sugar-free” Gumy bez cukru, słodycze bez cukru, napoje bez cukru, reklamowane jako zdrowe alternatywy do produktów z cukrem, mogą uszkodzi
Firma Tokyo Electric Power (Tepco), operator elektrowni atomowej Fukushima, oznajmił na początku sierpnia, iż w strefie, w której stoją obiekty, zmierzono poziom promieniowania potencjalnie śmiertelny. Taki poziom promieniowania wyższy od 10 siwertów został odkryty w dwóch miejscach, blisko przewodu wentylacyjnego, usyt...
Ciągle się mówi o złym cholesterolu, podczas gdy jest on niezbędny. Jest to związek chemiczny występujący w ścianach komórkowych, a także w otoczce mielinowej (w osłonce włókien nerwowych), w naszym mózgu. Natomiast, nadmiar cholesterolu stanowi problem. Sprzyja odkładaniu się płytek miażdżycowych (atheroma) w tętnicach. Pękni...
Żadne z przetestowanych płatków śniadaniowych nie stanowią dobrej podstawy codziennego śniadania dla dzieci. Zawierają za dużo cukru, aby mogły być uznane za zdrowy składnik diety. Problemem bywa również zbyt mała ilość błonnika. To wyniki międzynarodowego testu wykonanego przez czasopisma i organizacje konsumenckie z całego świ...
Przejdź do strony: < 1 2 3 >