Zobacz tagi
ćwiczenia po złamaniu kości strzałkowej czerwona pręga subkoarktacja aorty zespół sytuacyjny fsh wynik badania bolesność węzłów chłonnych Jak wylicza się dzień płodny węzły chłonne mapa stosunek w trakcie dni płodnych wyrównanie lordozy rodzaje witamin 30 tydzień ciąży trądzik leczenie blizn krem perła włosogłówka- zdjęcia na kaszaki
Aktualności
Artykuły
Choroby i dolegliwości
Wyniki wyszukiwania dla "dieta bogata w witaminy"
Ludzie z chorobą serca mogą być bardziej zagrożeni atakiem serca, udarem mózgu, zatrzymaniem akcji serca, a także śmiercią z powodu przyczyn związanych z sercem, jeżeli ich dieta jest wysokosodowa, stwierdza nowet badanie, które obserwowało 30 000 ludzi przez ponad cztery lata. Z drugiej strony, ludzie, którzy jedzą bardzo mało sodu...
Kwas foliowy, a dokładniej kwas pteroilomonoglutaminowy, w skrócie PGA jest jedną z witamin z grupy B. Składa się z pierścienia pterydynowego i kwasu p-aminobenzoesowego, którego grupa karboksylowa związana jest z jedną cząsteczką kwasu glutaminowego. Foliany natomiast obejmują sumę wszystkich naturalnie występujących w pożywieniu z...
Stosowanie diety bogatej w antyoksydanty, to znaczy naładowanej owocami i roślinami, jest związane z mniejszym ryzykiem udaru mózgu u kobiet, jak donosi nowe badanie. Badania brały pod uwagę historię chorób serca u kobiet, donoszą badacze. Wyniki tych prac zostały opublikowane w naukowym Stroke: Journal of the American Heart Association. ...
Każde warzywo i owoc, każda szklanka soku kryje w sobie olbrzymie bogactwo witamin i składników odżywczych, które doskonale wzmacniają nasz organizm, sprawiając, że jesteśmy pełni energii i witalności. Aby dobrze zbilansować swoją dietę, warto wiedzieć, w czym kryją się najważniejsze dla organizmu składniki - czyli kluczowe wita...
Coraz więcej osób świadomie podejmuje decyzję o tym, co chce jeść i jaki jest tego cel np. obniżenie cholesterolu, zrzucenie nadwagi. Dążąc do poprawy lub zachowania zdrowia warto rozważyć dietę opartą głównie na produktach pochodzenia roślinnego. Dieta bogata w owoce i warzywa, która eliminuje z codziennego jad...
Niewystarczający poziom witaminy D we krwi może spowodować stwardnienie tętnic, a w konsekwencji zwiększenie ciśnienia tętniczego, według pewnego badania amerykańskiego, przeprowadzonego ostatnio. Badcze poddawali 554 osoby, przez okres 6 miesięcy, testom mającym na celu określenie poziomu witaminy D w ich krwi oraz stan ich funkcji nac...
Jak stwierdza badanie, kobiety, które mają wyższe poziomy witaminy D w momencie diagnozy raka piersi, zdają się mieć mniejsze guzy (P=0.0063). Badanie to przeprowadziła pani Barbara Brouwers, z uniwersytetu w Leuven w Belgii, a zostało ono przedstawione na sympozjum raka piersi, które odbywało się w San Antonio (San Antonio Breast Cancer...
Witaminy są organicznymi związkami chemicznymi, których dostarczanie jest konieczne z punktu widzenia prawidłowego funkcjonowania organizmu żywego. Jednym z rodzajów witamin są te rozpuszczalne w tłuszczach, które w dużym stopniu różnią się od tych rozpuszczalnych w wodzie. Znaleźć je możemy w pokarmach będących źródłem tłusz...
Zróżnicowanie genetyczne może również wyjaśnić niski poziom witaminy D we krwi. Brak witaminy D nie jest związany tylko z odżywianiem albo zbyt rzadkim przebywaniem na słońcu. Zespół badawczy z Instytutu Lady Davis w Montrealu właśnie odkrył, że trzy wariacje genetyczne mogłyby być związane także z niedoborem witaminy D. Osoby...
Uwaga ludzie, którzy macie typ urody podobny do Nicole Kidman. Wasza niezdrowa, ziemista cera, bez obrazy, potrzebuje suplementów witaminy D, jak stwierdzili ostatnio badacze na uniwersytecie University of Leeds w Wielkiej Brytanii. Skutki braku słońca Nasi smukli, szczupli, bladzi przyjaciele, oczywiście nie mogą spędzać zbyt wiele czasu ...












