Zobacz tagi
za duża ilość białych krwinek we krwi przyczyny za duża ilość białych krwinek we krwi choroby za duża ilość białych krwinek we krwi leczenie za duża ilość białych krwinek we krwi skutki cesarskie cięcie średnica obtarcia na penisie trudności w oddychaniu u dzieci trudności w oddychaniu u dzieci choroby trudności w oddychaniu u dzieci przyczyny w którym dniu od zapłodnienia kobieta może wiedzieć że jest w ciąży czy tydzień po okresie mogłam zajść w ciążę skrócona szyjka macicy i ciąża pulsujący ból zęba szkliwo zdarte szkliwo zęba ból krwiak w jajniku w ciąży
Aktualności
Artykuły
Choroby i dolegliwości
Wyniki wyszukiwania dla "czy przy diecie proteinowej można pić kawę z mlekiem 0,5%"
Każdy z nas lubi te cudowne poranki, kiedy się budzi, wskakuje pod prysznic, włącza radio i wtedy słyszy najlepszą nowinę od wieków. Nie, nie chodzi o pokój na świecie, ale blisko. Teraz ucieszą się kawosze. Okazuje się bowiem, że kawa jest dla nas dobra. Ma ona bowiem liczne zalety, zarówno dla zdrowia fizycznego, jaki i psychologi...
O tradycji podawania kawy napisano niejedną książkę. Ten kojarzony ze słoneczną Italią napój, ma swoich zwolenników na całym świecie. Przysłowie „co kraj to obyczaj” nie znajduje jednak zastosowania w kontekście serwowania „małej czarnej” - tutaj zasady pozostają niezmienne. Warto bliżej się im przyjrzeć, aby uniknąć tow...
Umiarkowana konsumpcja alkoholu po zawale serca redukuje globalne ryzyko śmierci, jak stwierdzają naukowcy. Czy więc wkrótce lekarze zaczną przepisywać lampkę wina pacjentom po zawale? Amerykańskie badanie, które ukazało się w przeglądzie naukowym European Heart Journal, zdaje się właśnie coś takiego sugerować. Badacze amerykańsc...
Matki, które karmią swoje dzieci mlekiem krowim w ciągu pierwszych 15 dni po porodzie, chronią je przed alergią na to mleko w przyszłości. Nowe badania na ten temat przeprowadzono w Uniwersytecie Tel Aviv.Nowe badania zmieniają poprzednie opinie na temat tego, że powinno się unikać karmienia takim mlekiem dzieci we wczesnych dniach i mie...
Dzieci to łasuchy - słodkie batoniki, chipsy, soki czy ciasteczka, to to co lubią najbardziej. Dlatego musimy dbać, aby w codziennej diecie dziecka znalazły się odżywcze i zdrowe składniki, które zapewnią naszemu maluchowi odpowiedni rozwój. Woda, jest niezbędnym i niezastąpionym składnikiem diety, zarówno dzieci jak i dorosłych. Pa...
Eksperci nie wydają się co do tego jednomyślni. Na przykład, pani Margaret McCartney, lekarz w Glasgow w Szkocji, unosi się – w artykule opublikowanym w prestiżowym British Medical Journal - przeciwko przekonaniu, iż należy pić co najmniej 8 szklanek wody dziennie. Natomiast, organizacja taka jak Hydration for Health (http ://www.h4hini...
Tylko 5 minut porad od pediatry i lekarzy rodzinnych, na temat szkodliwości długookresowego karmienia dzieci i niemowląt mlekiem z butelki, może pomóc rodzicom zmienić zdanie o tej metodzie karmienia swoich pociech.Zbyt długie karmienie dziecka, czyli już powyżej 16 miesięcy, może spowodować braki żelaza w jego organiźmie - twierdzą ...
Możliwe jest wystąpienie reakcji alergicznych przy kontakcie z wodą, ale to nie molekuły wody są alergenami. Na szczęście, zresztą.Reakcje alergiczne na wodę. Najczęściej, to co bierzemy za alergię na wodę, jest w rzeczywistości alergią na zimno, która się objawia przy kontakcie z wodą zimną, przy dotknięciu albo przy wypiciu. ...
Twoja waga zmienia się z wiekiem, ale i pod wpływem różnych sytuacji w życiu, np. ciąży, urodzenia dziecka, pokwitania. Niby to normalne, ale nie czujesz się sobą. Stosowane diety nie przynoszą efektu? Poznaj bliżej przyczynę swoich problemów z wagą, zdiagnozuj ją i wprowadź w życie zalecenia XL-S Medical Spersonalizowanego Program...
Niektóre pary myślą o płci dziecka, jeszcze zanim kobieta jest w ciąży. Wybierają imię, oddają się marzeniom dotyczących wspólnego chodzenia na ryby z synem, bądź tanecznych zabaw z córką. Przy pierwszym dziecku najczęściej płeć nie ma aż tak ogromnego znaczenia, natomiast przy drugim - już tak. Mieć chłopca i dziewczyn












