Szukaj:
Zobacz tagi
Aktualności
Artykuły
Choroby i dolegliwości

Wyniki wyszukiwania dla "czy picie mleka wpływa na rośnięcie piersi"

Zdjęcia dla "czy picie mleka wpływa na rośnięcie piersi"
Jedz produkty powstałe w wyniku fermentacji
Badanie piersi
Jak zbadać piersi?
Wiele osób uważa, że wyrosło już z picia mleka, jednak nic nie może być dalsze od prawdy. Mitem jest również stwierdzenie, że picie mleka powoduje tycie. Z pewnością jednak spożywanie mleka niesie ze sobą wiele korzyści, nawet jeśli decydujemy się pić je w starszym wieku.Oto lista korzystnych właściwości powszechnie...
Wyniki najnowszych badań sugerują, że rodzaj mieszanki dla niemowląt ma istotny wpływ na przyrost masy ciała oraz może zwiększyć ryzyko wystąpienia w późniejszym życiu otyłości, cukrzycy oraz innych chorób. - To co dzieje się z nami we wczesnym okresie życia ma długoterminowe konsekwencje dla zdrowia, a jednym z najbardziej wpły...
Regularne zażywanie tranu pomaga nie tylko naszmu układowi sercowo-naczyniowemu, ale także przeciwdziala artretyzmowi czy depresji. Oprócz tak ważnych zalet tranu, doszły kolejne. Ostatnie badania sugerują, że tran (jako suplement diety), może pomóc kobietom w obniżeniu ryzyka raka piersi.Kobiety po menopauzie, pomiędzy 50 a 76 rokiem
W poniedziałek władze lokalne w Londynie zskonfiskowały lody na bazie ludzkiego mleka po stwierdzeniu, że deser może być niebezpieczny oraz zakazały ich sprzedaży. Rzeczniczka Westminster City Council powiedziała, że podjęto działania w odpowiedzi na dwie skargi od obywateli dotyczące legalności sprzedaży w sklepie produktów spożyw...
„Zawiera śladowe ilości mleka”... „Może zawierać proteiny jajek" ... Takie ostrzeżenia pojawią się na butelkach wina od 1 lipca 2012 roku, zgodnie z europejskim zarządzeniem, które ma na celu informowanie konsumentów o obecności alergenów w napojach alkoholowych. Proteiny mleka i jajek, kolagen rybi, karmel, a także drewno d...
Według ostatniego badania amerykańskiego, soja może zwiększać zagrożenia dla kobiet chorujących na raka piersi. Roślina ta, której pochodzenie wywodzi się z kontynentu azjatyckiego, ma wpływać na odporność nowotworów przeciwko lekom. Soja, co prawda, pochodzi z Azji, ale produkowana jest głównie z Stanach Zjednoczonych. Jest to je...
Picie dużej ilości płynów nie tylko pozwala nam uniknąć odwodnienia, ponieważ jak pokazuje nowe badanie, może to również pomóc mężczyznom w zapobieganiu rakowi pęcherza. Badanie, o którym mowa, zostało przeprowadzone przez naukowców z Brown University. Pokazuje ono, że mężczyźni, którzy pili ponad dziesięć szklanek wody dzi...
Ludzie, którzy piją alkohol z umiarkowaniem, mają lepsze zdrowie i zazwyczaj prowadzą zdrowszy tryb życia niż ci, którzy nie piją nigdy oraz ci, którzy piją w nadmiarze, ujawniają ostatnie badania francuskie. Aby dojść do tych wniosków, naukowcy przeanalizowali wyniki badań klinicznych i biologicznych blisko 150 000 osób, których
Jesteśmy tym, co jemy - twierdzą niektórzy. Zdrowa dieta jest kluczową sprawą, jeśli chodzi o zachowanie zdrowia i energii na co dzień. Z badań psychologicznych wynika, że ludzie otyli cierpią na obniżenie nastroju. Jest to wynikiem braku samoakceptacji, ale też poczucia winy, jakie powstaje podczas niekontrolowanego objadania się. Po...
Spożywane przez przeciętnego Polaka ilości mleka i jego przetworów są niewystarczające, aby zaspokoić dzienne zapotrzebowanie na wapń. Z kolei niski poziom wapnia w diecie może prowadzić do osteoporozy oraz innych poważnych konsekwencji zdrowotnych. Warszawa, 29 maja 2009 r. - Już po raz dziewiąty, z inicjatywy Organizacji Narodów...
Przejdź do strony: < 1 2 3 >