Szukaj:
Zobacz tagi
Aktualności
Artykuły
Choroby i dolegliwości

Wyniki wyszukiwania dla "czy matka karmiąca piersią może pić wino"

Zdjęcia dla "czy matka karmiąca piersią może pić wino"
Zmieniaj pozycję karmienia
Wskazówki dotyczące diety matek karmiących piersią
Weź pod uwagę twoje uczucia
Kolejne badanie pokazuje, że umiarkowana konsumpcja czerwonego wina może mieć korzyste efekty dla zdrowia. Tym razem chodzi o prace, które przeprowadziła pani doktor Chrisandra Shufelt, dyrektor centrum Women's Heart Center przy instytucie serca Cedars-Sinai Heart Institute, a które ukazały się w Journal of Women's Health. Badanie to pokazu...
Według potocznych opinii macierzyństwo to stan, który odmienia kobietę na całe życie. Tymczasem współczesna gospodarka nie oczekuje mentalnych rewolucji jednostki, ale permanentnego rozwoju pracownika. Czy matka może więc być dobrym pracownikiem? Sama jestem zdziwiona jak można dojść do perfekcji w organizacji planu dnia – stwie...
Karmienie piersią jest normalną czynnością, z którą mamy do czynienia po narodzinach dziecka. Jako, że jest to zwykły proces nie wymaga zastosowania specjalnych ograniczeń w diecie. Nie jest do końca jasne w jakim stopniu odżywanie matki oddziałuje na skład pokarmu, za to wiadome jest, że ma ono bardzo duży wpływ na samopoczucie i k...
Badania wykazały, że składniki zawarte w czerwonym winie i winogronie hamują wzrost nowych naczyń krwionośnych (tzw. angiogeneza), które związane są z chorobami oczu, m.in. związanymi z wiekiem plamkowa degeneracja czy wynikająca z cukrzycy, choroba siatkówki.Resveratrol to przeciwutleniacz (antyoksydant), który jest produkowany przez ...
Miły posiłek, łagodna muzyka w tle i parę lampek wina na pewno wprawią w romantyczny nastrój na cały wieczór. Ale, na pewno nikt jeszcze do tej pory nie zdawał sobie sprawy z tego, że ścieżka dźwiękowa może wpływać na to, w jaki sposób postrzegamy smak naszego wina. Badanie opublikowane w British Journal of Psychology stwierdziło...
To, co je matka nowonarodzonego dziecka wpływa na jakość jej mleka, dlatego dieta kobiety karmiącej jest tak samo ważna, jak wtedy, gdy była w ciąży.Oto przydatne wskazówki dietetyczne dla kobiet karmiących piersią.
Ciąża, podróż samochodem, problemy zdrowotne nie są już przeszkodą w delektowaniu się winem. Na rynku pojawiła się ciekawa propozycja w postaci wina bezalkoholowego, a precyzyjniej: dealkoholizowanego.Czy wino bezalkoholowe to zwykły sok winogronowy? Nie. To trunek powstały w wyniku procesu dealkoholizacji tradycyjnych win, najczęście...
Z najnowszych badań wynika, że karmienie piersią najprawdopodobniej obniża ryzyko nagłego zgonu łóżeczkowego (z ang. Sudden Infant Death Syndrome - SIDS) nawet o 73 procent, w szczególności w przypadku dzieci karmionych wyłącznie piersią.Mleko matki jest powszechnie uważane za najlepszy pokarm dla niemowląt, a badania wyk...
Karmienie piersią dzieci jest rzeczą naturalną, dlatego każda mama szybko nauczy się prawidłowego postępowania związanego z rytuałem karmienia dziecka piersią. Przystawianie dziecka do piersi jest najbardziej intymnym kontaktem pomiędzy dzieckiem i matką, dlatego też powinien towarzyszyć temu odpowiedni nastrój ciszy i spokoju. Karmi...
Eksperci nie wydają się co do tego jednomyślni. Na przykład, pani Margaret McCartney, lekarz w Glasgow w Szkocji, unosi się – w artykule opublikowanym w prestiżowym British Medical Journal - przeciwko przekonaniu, iż należy pić co najmniej 8 szklanek wody dziennie. Natomiast, organizacja taka jak Hydration for Health (http ://www.h4hinit...
Przejdź do strony: < 1 2 3 >