Szukaj
FAQFAQ SzukajSzukaj UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy ProfilProfil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości RejestracjaRejestracja ZalogujZaloguj

Znowu coś na penisie

Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum medyczne -> Dolegliwości intymne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrek76
Gość









PostWysłany: Wto Sty 24, 2006 11:18 pm    Temat postu: Znowu coś na penisie Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Męczyło mnie to przez może miesiąc. Smarowałem Clotrimazolum ale nic nie pomagało, w końcu posmarowałem maścią na opryszczkę taką od ust i przeszło po dwóch dniach. Co to za cholerstwo było??? Wstydliwy jestem więc do lekarza się nie pofatygowałem Confused

-edit by admin-
myślę, że sam link do obrazka wystarczy, nie ma potrzeby wstawiania zdjęc Wink
Powrót do góry
Netka



Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 238

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach

Skąd: Dąbrowa Górnicza
PostWysłany: Wto Sty 24, 2006 11:56 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Opryszczka-ta na ustach,czy na organach płciowych,to ta sama choroba!!!Dlatego maść pomogła.Jeśli masz opryszczkę lub Twoja dziewczyna ją ma,powstrzymajcie się od seksu oralnego,poniewaz może się ona przenieść na zewnętrzne narządy płciowe,co stanowi niemiły problem.Pozdrawiam Very Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
piotrek76
Gość









PostWysłany: Sro Sty 25, 2006 12:12 am    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Dziękuję Netka, widocznie to było to. Dodam, że swędziało mocno.
Z partnerką odpuściliśmy sobie wszelkie kontakty cielesne na pewien czas... tak na wszeli wypadek Wink

moderatora przepraszam za zdjęcie ... fakt link wystarczy Embarassed
Powrót do góry
Netka



Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 238

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach

Skąd: Dąbrowa Górnicza