Szukaj
FAQFAQ SzukajSzukaj UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy ProfilProfil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości RejestracjaRejestracja ZalogujZaloguj

Test ciążowy (part.3)

Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum medyczne -> Objawy ciąży
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tosia81
Moderator


Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 3493

Wysłał podziekowań: 1
Otrzymał 101 podziękowań w 101 postach


PostWysłany: Czw Lut 21, 2013 9:49 am    Temat postu: Test ciążowy (part.3) Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Zapraszam do kontynuowania tematu. Przypominam ,ze temat dotyczy testów ciążowych
_________________
Jestem mamą Wink))

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
doti28



Dołączył: 18 Lut 2013
Posty: 12

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach


PostWysłany: Czw Lut 21, 2013 10:00 pm    Temat postu: ... Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

zacznę od tego że ostatnio miałam dosć regularne cykle 28 dni ale odkąd poszłam na prawko to w listopadzie przesunął mi sie okres o cały tydzień.
4 lutego miałam egzamin i byłam strasznie zestresowana i od tego dnia zaczęliśmy współżycie z wytryskiem do środka ( dodam że ostatnią miesiączkę miałam 14 stycznia a w lutym miałam dostać 11 lutego) średnio współżyliśmy od 4 lutego co 2 dzień .6 dostałam lekkiego plamienia i bardzo mnie to zdziwiło w sumie była to przezroczysta wydzielina lekko różowawa.No ale współżyliśmy dalej .W sniu spodziweanej miesiaczki czyli 11 lutego znowu dostałam takiego samego plamienia .Myslałam że dostane okrez wiec 11 współzylismy po raz ostatni przed okresem który miałam dostać i miał sie rozkrecić .Nastepnego dnia byló czysto zdziwiło mnie to no ale nic czekałam dalej .14 wykonałam test wynik negatywny .Dzisiaj jest 18 i okresu nadal nie ma czasami mnie boli brzuch i jajniki jak na okres.Zastanawiam sie co to były za plamienia ?
czy mogła mi sie przesunac owulacja z powodu silnego stresu na pózniej czyli na poczatek lutego i czy mozliwe że moge być w ciazy a na test zwyczajnie jeszcze za wczesnie?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
malixa



Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 125

Wysłał podziekowań: 1
Otrzymał 7 podziękowań w 7 postach

Skąd: z nikad
Ostrzeżeń: 1
PostWysłany: Sob Maj 31, 2014 7:32 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Też mam do was kobietki pytanko... moje cykle (ostatnie regularne co 28 dni ostatnie 3 miesiace) jednak zwykle najkrotszy to 28 najdluzszy 33 dni. Okres miałam, wszystko ładnie pięknie - trwal jak zwykle kolo tygodnia. Ostatni @ mialam 2 maja ... 10 maja sexik, wiec dzien po okresie powinno jeszcze byc ok do wytrysku we mnie nie doszlo uprzedzam pytanie.
Okresu brak, dzis jest 30 dzien cyklu.
Test zrobiłam przed wczoraj czyli 28 dnia cylku, jakies 2 i pol tygodnia po sexie. test wyszedl negatywny. Zdaje sobie sprawe ze nikt mi nie powie tak lub nie , pytam tylko o to, czy ten tescik w dniu spodziewanej miesiaczki mozna uznac za w miare wiarygodny? Czy stresować się nadal...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
Sarsaparilla



Dołączył: 22 Maj 2014
Posty: 107

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 1 podziękowań w 1 postach


PostWysłany: Sob Maj 31, 2014 9:21 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Ogólnie to do 11 dni po skończonym okresie są dni niepłodne oczywiście tak + - ale jeśli w twoim przypadku nie doszło do wytrysku nie powinnaś się niczym martwić. Co do testu powinno się zawsze robić 3 jeśli wszystkie wskażą ci negatywny no to problem z głowy Smile ale jeśli chociaż 2 wyjdą pozytywnie radzę się udać na wizytę do ginekologa on da ci już 100% pewność.

Ostatnio zmieniony przez Sarsaparilla dnia Czw Cze 05, 2014 12:49 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
malixa



Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 125

Wysłał podziekowań: 1
Otrzymał 7 podziękowań w 7 postach

Skąd: z nikad
Ostrzeżeń: 1
PostWysłany: Nie Cze 01, 2014 3:09 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Nie, do wytrysku nie doszlo we mnie ale jak juz nie mam okresu to zaczynam miec mega schizy... Okresu nadal brak wiec jutro zrobie jeszcze jeden test.
Zastanawiam sie tez czy na to nie ma przypadkiem rowniez wplywu moja poroniona tarczyca i euthyrox ktory biore... no ale z tym juz nic nie zrobie.
Chociaz cos ci sie pomylilo 11 po skonczonym okresie to by wychodzilo, ze kobieta ma cykle taaaaakie dlugie - okres okolo 5 dni plus 11 Very Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
19myszeczka88



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 11

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach

Skąd: tarnów
PostWysłany: Sob Lip 12, 2014 3:05 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

witam ja tez mam problem staram sie z mezem o drugie dziecko juz ponad rok I zakazdym razem przychodzila@ oczywiscie za kazdym razem bylo rozczarowanie a teraz moje pytanie wtym cyklu wydarzylo sie cos dziwnego bo moje dni plodne byly inne niz zwykle zawsze w tym czasie bola mnie piersi az do miesiaczki oczywiscie dczowam bol jajnikow I wiem ze to wlasnie dni plodne,teraz natomiast nie bylo bolu piersi jajniki troche bolaly wczasie owulacji,pozniej odzczowalam jakby skurcze macicy przed nadejsciem @ jakies 3 dni I bylam pewna ze okres sie pojawi zaczely bolec mnie piersi w dniu spodziewanej miesiaczki co mnie zdziwilo bo zawsze wtedy bol piersi ustawal,okres powinnam miec 9 lipca a dzis juz 12 I okresu nie ma wykonalam test z porannego moczu wyszly dwie kreseczki ztym ze jedna bardzo bladziutka,drugi tst wykonalam po poludniu wynik byl negatywny I wlasnie tu moje pytanie czy mimo tego ze po poludniowy test wyszedl ngatywny moge miec nadzieje na ciaze??
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
tosia81
Moderator


Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 3493

Wysłał podziekowań: 1
Otrzymał 101 podziękowań w 101 postach


PostWysłany: Pon Lip 14, 2014 7:02 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Zrób ponownie test z porannego moczu
_________________
Jestem mamą Wink))

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
Lena96



Dołączył: 04 Kwi 2015
Posty: 4

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach


PostWysłany: Sob Kwi 04, 2015 4:39 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Witam, na prima aprilis chciałam zrobić mojemu chłopakowi kawał i wkręcić go, że jestem w ciąży. Kupiłam w tym celu z koleżanką test i zamierzałam zostawić u niego w mieszkaniu opakowanie, stwierdziłam, że przy okazji dla zabawy zrobię ten test. I wyobraźcie sobie moje zdziwienie, gdy na teście pokazały się dwie kreski, co prawda druga była troszkę jaśniejsza, ale mimo wszystko byłam w szoku. Poszłam więc do apteki i kupiłam trzy kolejne testy, a wynik wciąż wychodził taki sam. Czy to możliwe, że te wszystkie testy się myliły? W połowie marca dostałam okresu, był lekko spóźniony, ale czasem się tak u mnie zdarzało, jednak był bardzo delikatny i trwał zaledwie dwa dni przy czym zawsze miałam obfitą miesiączkę trwającą 5-7 dni.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
MaDam



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 3

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach


PostWysłany: Sro Gru 16, 2015 11:50 am    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

a zrobiłaś test z krwi?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
wind_of_hope
Moderator


Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 10729

Wysłał podziekowań: 5
Otrzymał 187 podziękowań w 185 postach


PostWysłany: Sro Gru 16, 2015 11:12 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

post jest z kwietnia... Rolling Eyes
_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum medyczne -> Objawy ciąży Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group