Szukaj
FAQFAQ SzukajSzukaj UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy ProfilProfil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości RejestracjaRejestracja ZalogujZaloguj

Szybki wytrys - jak zaradzić?

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum medyczne -> Urologia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tullac



Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 16

Wysłał podziekowań: 1
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach

Skąd: Września
PostWysłany: Pon Mar 19, 2012 12:18 pm    Temat postu: Szybki wytrys - jak zaradzić? Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Czy znacie jakieś metody na przedwczesny wytrysk? Nie jestem początkujący w temacie seksu, poza tym nigdy wcześniej mnie to nie spotkało, więc wolałbym zrobić coś, by problem minął, niż czekać, aż sam odejdzie. Wyszukałem naturalne tabletki Climax control (składniki mają obniżyć poziom serotoniny w organizmie, która jest podobno odpowiedzialna, także nie jest to jakaś magiczna chemiczna pigułka - takich wolałbym uniknąć), myślicie, że warto brać je przez jakiś czas? W sumie mój tryb życia się ostatnio zbytnio nie zmienił, więc chyba ani stres, ani zdrowie ogólnie nie są przyczyną... Może jakieś przesilenie wiosenne wpływa na spadek formy? Proszę o odpowiedzi, jeśli ktoś ma sposoby, żeby poradzić sobie z tym problemem.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
radiowa



Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 17

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 1 podziękowań w 1 postach

Skąd: Swarzędz
PostWysłany: Czw Mar 22, 2012 1:22 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Mojemu mężowi pomogły tabletki (ale nie pamiętam dokładnie, jakie, być może był to Climax control, jeśli zostało gdzieś opakowanie, to najwyżej potwierdzę) plus ćwiczenia z metody APE bodajże, na pewno w necie znajdziesz.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
tullac



Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 16

Wysłał podziekowań: 1
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach

Skąd: Września