Szukaj
FAQFAQ SzukajSzukaj UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy ProfilProfil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości RejestracjaRejestracja ZalogujZaloguj

Stomatolog w ciazy

Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum medyczne -> Ciąża i poród
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Smarkaty



Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 7

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach

Skąd: Warszawa
PostWysłany: Wto Sie 12, 2008 9:44 pm    Temat postu: Dentysta w ciaży- ulgi. Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Chciałam spytać, czy dobrze rozumiem i czy ktoś orientuje się, czy te świadczenia są nadal aktualne?

LINK usuwam! to nie miejsce na reklame! nie znasz regulaminu? to czas sie zapoznaC! ---edited by Wind_Of_Hope---



miałam do wypełnienia przed ciążą kanał, jestem studentka i za leczenie zwykłych ubytków nie płacę, za kanały tak. Czy teraz wyleczą mi to bezpłatnie? Chcę po prostu się upewnić w razie dentystka nie byłaby poinformowana, bo ja jestem co do tego bardzo niepewna. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
Gosia85
Przyjaciel forum


Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 2393

Wysłał podziekowań: 2
Otrzymał 117 podziękowań w 117 postach


PostWysłany: Wto Sie 12, 2008 11:28 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

teoretycznie dentystka powinna się orientować w tym czy ci się te ulgi należą.
w razie wątpliwości popytaj w przychodni lub zasięgnij porady u innego dentysty.,
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
Smarkaty



Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 7

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach

Skąd: Warszawa
PostWysłany: Sro Sie 13, 2008 1:16 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

link był normalny, nie reklamowy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
wind_of_hope
Moderator


Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 10731

Wysłał podziekowań: 5
Otrzymał 187 podziękowań w 185 postach