Szukaj
FAQFAQ SzukajSzukaj UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy ProfilProfil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości RejestracjaRejestracja ZalogujZaloguj

Rak jądra - nienasieniak z p. do wątr,płuc,węzłów

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum medyczne -> Dolegliwości intymne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariuszslask



Dołączył: 18 Cze 2011
Posty: 2

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach


PostWysłany: Sob Cze 18, 2011 2:13 pm    Temat postu: Rak jądra - nienasieniak z p. do wątr,płuc,węzłów Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Witam serdecznie wszystkich użytkowników forum!!!
Mam 22 lata, od zawsze prowadziłem zdrowy tryb życia, nikt nie miał u mnie w rodzinie żadnych onkologicznych problemów, studiuję, interesuję się motoryzacją..ale przechodząc do tematu:

W sierpniu 2010 roku stwierdzono u mnie raka jądra lewego C 62.9 o budowie terminalnej mieszanej, nienasieniaka o strukturze teratocarcinoma z elementami endoderma sinus tumor oraz komórkami trofoblastu.

23.08.2010 roku przeprowadzono hemikastrację lewostronną przez pachwinę.
Tomografia komputerowa wykazała przerzuty do płuc, wątroby i węzłów zaotrzewnych.
Przeszedłem cykl chemioterapii BEP + EP od 09.2010-02.2011 oraz VIP 3x do 1.05.2011. W sumie 13 cykli chemii.
13.06.2011 usunięto guzy okołoaortalne i przeprowadzono elektroablację guzów wątroby.


Markery z 9.06.2011:
LDH 290 [207 - 414 U/L]
BHCG 5,26 [0 - 10 mIU/ml]
AFP 6,53 [0-10 ng/mL]

Proszę o informację z posiadanej przez Was wiedzy jakie są możliwości dokładnego zdiagnozowania i wykrycia zmian nowotworowych przy tym typie nowotworu w Polsce lub za granicą przy pomocy badania PET-CT lub innego dostępnego.


PS. Obecnie jestem po operacji i czekam aż rana na brzuchu się zagoi i na dalsze decyzje lekarzy co dalej ze mną.