Szukaj
FAQFAQ SzukajSzukaj UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy ProfilProfil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości RejestracjaRejestracja ZalogujZaloguj

posmak w ustach, zmęczenie, ból głowy

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum medyczne -> Lekarz rodzinny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
desper



Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 1

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach


PostWysłany: Nie Kwi 10, 2011 11:20 am    Temat postu: posmak w ustach, zmęczenie, ból głowy Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Witam Od ponad miesiąca kiedy to brałem antybiotyk (klyndymycyna 7 dni) + ketonal (3 dni) borykam się z problemem tzn.:
zaraz po kuracji antybiotykiem odczuwałem bardzo kwaśny smak na języku, do tego język zrobił sie taki biały jakby te włoski były utlenione, wytrawione, rano widać na nim odciski zębów, poźniej doszło bardzo silne zmęczenie, tępota umysłowa, i bóle głowy. Sądząc że to nadkwasota przez kilka dni zażywałem proszek zasadowy Langsteiner, ale musiałem go szybko odstawić ponieważ z kwaśnego smaku zrobił sie słony, ale to nawet mało powiedziana poprostu czułem jakbym miał w ustach jakąś solankę, która wypalała mi buzie aż skóra z podniebienia mi zchodziła. Lekarz wykluczył grzybicę i zaczął mnie leczyć na nadkwasotę lekiem Anesteloc + Magnez na wzmocnienie. Z badań krwi wyszło że mam tylko obniżony poziom leukocytów -3,2. Zmiana po tym leku jest taka że smak na języku zmienił się z kwaśnego na słodkawy, język dalej jest białawy, bardzo mokry, śliski, ślina też jest jakaś dziwna, zmęczenie i bóle głowy pozostały
Proszę o radę bo nie wiem czy moje aktualne leczenie jest prawidłowe, zastanawiam sie czy to np nie wina nerek? Jakie badanie powinienem jeszcze wykonać?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum medyczne -> Lekarz rodzinny Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group