Szukaj
FAQFAQ SzukajSzukaj UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy ProfilProfil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości RejestracjaRejestracja ZalogujZaloguj

Opadająca powieka

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum medyczne -> Chirurgia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zibi
Przyjaciel forum


Dołączył: 14 Cze 2007
Posty: 1380

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 8 podziękowań w 8 postach

Skąd: Poznań
PostWysłany: Wto Cze 29, 2010 11:06 pm    Temat postu: Opadająca powieka Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Witam ponownie Wink

Dziewczyna ma problem z powieką tzn. od pewnego czasu, z biegiem czasu stwierdziła, że lewa powieka opadła. Nie jest to duży "spadek" powieki, najbardziej widać to na zdjęciach. Powieka prawdopodobnie opada coraz bardziej. Dziewczyna czytała w internecie, że jedyną szansą to operacja plastyczna- to prawda?
Udać się do lekarza? Problem z mięśniem, nerwem?

Pozdrawiam Smile


Ostatnio zmieniony przez Zibi dnia Sob Paź 16, 2010 5:46 pm, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
carboczar



Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 1038

Wysłał podziekowań: 3
Otrzymał 193 podziękowań w 189 postach

Skąd: Z domu
PostWysłany: Sro Cze 30, 2010 7:25 am    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Zibi
Nie koniecznie zaraz plastyka.Oczywiście wymaga,to rozeznania.Dlatego proszę udać się do okulisty.Objaw taki nazywa się ptoza i można leczyć(w zależności od stanu) specjalnymi okularami.Tylko na podstawie osobistego badania można wybrać kierunek leczenia.
_________________
Nie udzielam już porad na tym forum.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
Zibi
Przyjaciel forum


Dołączył: 14 Cze 2007
Posty: 1380

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 8 podziękowań w 8 postach

Skąd: Poznań
PostWysłany: Sob Paź 16, 2010 5:47 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Witam. Mam pytanko takie dotyczące tego tematu. Dziewczyna wróciła od lekarza- ma problem z okiem, po prostu jedno oko bardziej wychodzi niż drugie, a rozpoznanie choroby to haszimoto. Lekarz po serii badań zdecydował się na "kurację" sterydami na tarczycę. Lek nosi nazwę na E, jednak nie wiem do końca jaka jest pełna nazwa tego lekarstwa. Ma to brać przed dwa miesiące w malejących dawkach.

Czy te sterydy są aż tak groźne jak piszą o tym inne portale w necie? Ludzie piszą że kuracja totalnie wyniszczyła ich organizm są bardzo grubi i mają inne problemy zdrowotne. Orientuje się ktoś na ile to jest groźne?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
jolka_123



Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 25

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach

Skąd: Poznań
PostWysłany: Sro Lut 15, 2012 10:05 pm    Temat postu: sterydy Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

trudno ,jeżeli zapisali to trzeba brać, ja tez brałam po operacji, nic sie nie stalo dwa miesące to nie jest dlugo ,ale musi uwazac z jedzeniem strasznie chce się jeść i tyje sie, ale po zaprzestaniu wraca sie do swojej wagi pozdrawiam
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
majorka



Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 43

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach

Skąd: Sierakowice
PostWysłany: Nie Mar 11, 2012 7:04 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

jeny , tylko wspolczuc
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum medyczne -> Chirurgia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group