Szukaj
FAQFAQ SzukajSzukaj UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy ProfilProfil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości RejestracjaRejestracja ZalogujZaloguj

objawy miesiączki

Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum medyczne -> Objawy ciąży
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
linka17



Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 6

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach


PostWysłany: Wto Lip 24, 2007 3:07 pm    Temat postu: objawy miesiączki Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Witam, mam takie małe pytanie. Mam 17 lat i trochę mi wstyd pytać, ale jestem zielona więc pisze. Czy przed okresem jest śluz czy raczej są dni tzw. ,,suche"?? Proszę odpisać. Nigdy na to nie zwracałam uwagi, ale teraz czekam na okres i nie wiem czy się doczekam. Kochałam się z chłopakiem już prawie miesiąc temu, jakoś nie długo po końcu mojej miesiączki a miałam ją 30. On się zabezpieczył, ale mimo to zawsze panikuje, a tym razem przesadnie. Wiem, że prezerwatywy nie są w 100% pewne i dlatego się denerwuję. Proszę odpisać.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
emilka
Przyjaciel forum


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 5500

Wysłał podziekowań: 1
Otrzymał 133 podziękowań w 132 postach

Skąd: z pokoju.
PostWysłany: Wto Lip 24, 2007 3:17 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

raczej "sucho"
_________________
"Mogę Przedawkować Życie, Co Prowadzi Do Śmierci"
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
linka17



Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 6

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach


PostWysłany: Wto Lip 24, 2007 3:27 pm    Temat postu: re Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

A jesteś w ilu procentach pewna?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
wind_of_hope
Moderator


Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 10731

Wysłał podziekowań: 5
Otrzymał 187 podziękowań w 185 postach