Szukaj:
Forum biomedical.pl Strona Główna
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Niskie cisnienie i wysokie tetno

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum biomedical.pl Strona Główna -> Kardiologia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vixy



Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 15

Wysłał podziekowań: 2
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach



PostWysłany: Nie Lip 04, 2010 11:29 am    Temat postu: Niskie cisnienie i wysokie tetno Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich Smile
Wczoraj wieczorem miałam cisnienie 96/69 a tetno 64 te cisnienie mialam nizsze od tego z rana. Dzis ponownie zmierzylam i wyszlo 102/73 a tetno 92 a nie mialam wysilku fizycznego. Czemu to cisnienie jest tak niskie a tetno tak wysokie ? Czasem czuje tak jakby w sercu pobolewalo lekko ale nie jest to typowy bol. Dodam ze mam 22 lata .
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
STYLISTKA11



Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 6

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach



PostWysłany: Wto Mar 01, 2011 11:47 am    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

ja mam to samo tylko mi jeszcze buczy-szumi w głowie... miewam zaburzenia rytmu serca arytmię...
trzeba pójść z tym do lekarza!!!
pozdrawiam
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
malixa



Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 122

Wysłał podziekowań: 1
Otrzymał 7 podziękowań w 7 postach

Skąd: z nikad
Ostrzeżeń: 1

PostWysłany: Nie Maj 01, 2011 3:00 am    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Pomocy! Zawsze mialam wysokie cisnienie - okolo 130/85 czasem ponad, tetno tez zawse miala ponad 90-100. Dostalam tabletki antykoncepcyje - i mysle, ze one to powoduja ale nalezy je brac przez 3 miesiace aby moc cos powiedziec. Teraz moje cisnienie to okolo 113/68 nieraz niższe... tetno zas to 85. Ale ostatnie kilka pomiarow mnie zaniepokoilo.... bo cisnienie co prawda nizsze ale tetno 113, 118, 101 ... nie wiem o co chodzi. Nby ma sie unormowac na tych anty wszystko ale troche mne to martwi i nie ukrywam boje sie...
Kiedy bylam z tym - niegdys wysokim cisnieniem ale kardiolog mi powiedzial, ze od lekkiej tachykardii jeszcze nikt nie umarl. No ok ale to co jest teraz mnie przerasta... cisnienie jak dla mnie niskie ciagle ziewam i chce mi sie spac.. A tetno - serce wali jak cholera... Czy to moze byc grozne?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
fasolka
Przyjaciel forum


Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 752

Wysłał podziekowań: 5
Otrzymał 9 podziękowań w 9 postach

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie Cze 05, 2011 2:14 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

jak ja brałam tabletki antykoncepcyjne i przy moim normalnym cisnieniu 60/90 nagle dostalam tetna dochodzacego do 140-170 to na pogotowiu kazali mi odstawic tabletki.
Nie biorę ich juz od prawie roku i nie mam takich kołatan serca
_________________
Serce kobiety jest na kształt róży, którą każdy kochanek po listku odkrywa, tak, że dla męża tylko cierń pozostaje...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum biomedical.pl Strona Główna -> Kardiologia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group