Szukaj
FAQFAQ SzukajSzukaj UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy ProfilProfil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości RejestracjaRejestracja ZalogujZaloguj

Nerwica

Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum medyczne -> Zdrowie psychiczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łukasz1988



Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 10

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach


PostWysłany: Pon Maj 18, 2009 11:41 am    Temat postu: Nerwica Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Moja sytuacja wyglada następująco: Jestem studentem medycyny i od jakiegoś czasu mam poważne problemy; nieuzasadniony lęk, duszności, szybkie bicie serca i czasami kłucie, bóle głowy, nie wiem jak je określić, są to bóle rozległe, rozlane przedniej części głowy, drżenie rąk. Ale najpoważniejszym objawem jest zaburzenie pamięci, naprawde ma problemy z koncentracją i pamięcią. Zauważyłem również tiki nerwowe, ciągły niepokój i zmęczenie, jestem bardzo niespokojny podczas snu, budzę sie kilka razy w nocy (zwłaszcza nad rankiem, nawet co pół godziny) boję się wstać bo wiem że znowu będzie ta sama historia, czyli bóle głowy, pamięć itd.