Szukaj
FAQFAQ SzukajSzukaj UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy ProfilProfil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości RejestracjaRejestracja ZalogujZaloguj

Nałóg

Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum medyczne -> Nałogi
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
helloween
Przyjaciel forum


Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 1008

Wysłał podziekowań: 2
Otrzymał 4 podziękowań w 4 postach


PostWysłany: Sob Cze 03, 2006 12:22 pm    Temat postu: Nałóg Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Czym jest nałóg?? bo jak czyms bez czego nie mozna sie obejsc to ja jestem uzależniony od muzyki:P nie moge sie obejść żeby sobuie czegos nie przesłuchaćRazz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
sirkamelot



Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 33

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach


PostWysłany: Sob Cze 03, 2006 1:11 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Tez się czasami zastanawiam czym jest nałóg. Ja np. czuje potrzebe włączenia kompa przynajmniej raz dziennie. Czuję silną potrzebę zjedzenia czekolady. Silną potrzebę przebywania z osobą, która mi się podoba Smile
Wiele jest takich rzeczy, które wręcz muszę zrobić, żeby dzień minął mi w miarę normalnie Smile

I teraz się zastanawiam. Palacz, narkoman albo inny taki, też czuje silną potrzebę zapalenia, "przynajmniej" raz dziennie Smile

Jeśli taka potrzeba jest nałogiem. To tak naprawdę każdy człowiek jest od czegoś uzależniony i każdy z nas jest nałogowcem.

Wydaje mi się, że tu chodzi bardziej o aspekty zdrowotne. Zjedzienie czekolady raczej mi nie zaszkodzi, a wręcz przeciwnie.
Natomiast ciągłe palanie...no cóż wszyscy wiemy do czego to prowadzi. Tak samo z komputerem i narkotykami. To, że włączam komputer codziennie na kilka minut, ew godzina, ze 2, wydaje mi się niczym szkodliwym w porównaniu z ciągłym zażywaniem narkotyków (nawet miękkich).
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
Freya