Szukaj
FAQFAQ SzukajSzukaj UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy ProfilProfil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości RejestracjaRejestracja ZalogujZaloguj

Mimowolne podnoszenie powieki, tik?

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum medyczne -> Lekarz rodzinny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gorky



Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 2

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach


PostWysłany: Sro Maj 09, 2007 10:30 pm    Temat postu: Mimowolne podnoszenie powieki, tik? Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Witam, mam 21 lat, od 3 dni mam pewien odruch, niekontrolowane lekkie "podniesienie" dolnej powieki w prawym oku.
Nie jest to jeszcze zbyt uciazliwe ale sam fakt iz wylapuje takie ruchy i dzieja sie one od paru dni zaczyna mnie powoli ... zastanawiac.
Slyszalem ze to moze byc spowodowane zmeczeniem, jestem studentem wiec siedze jak wiekszosc po nocach do dosyc pozna, no ale zawsze tak robilem, taki tryb zycia uprawia wielu ludzi i raczej nie zauwazylem aby ktos mial taki problem, sam tez wczesniej nie mialem czegos takiego.
Czy powinienem zglosic sie do lekarza 1-szego kontaktu czy moze jest to zbyt blache i samo przejdzie po jakims czasie? Mam nadzieje ze nie powstal u mnie pewien rodzaj tiku...
Dziekuje za jakakolwiek porade na ten temat
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
Iwa
Przyjaciel forum


Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 179

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach

Skąd: Łódź
PostWysłany: Sro Maj 09, 2007 11:05 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Witam, owszem przemęczenia, ale też słyszałam, ze to niedobór MG i K. Proponuję pozażywać trochę np. Asparginu.
_________________
Nie poddaj się...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
emilka
Przyjaciel forum


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 5500

Wysłał podziekowań: 1
Otrzymał 133 podziękowań w 132 postach

Skąd: z pokoju.