Szukaj
FAQFAQ SzukajSzukaj UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy ProfilProfil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości RejestracjaRejestracja ZalogujZaloguj

krew w zatoce douglasa

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum medyczne -> Dolegliwości intymne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
asas



Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 37

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach


PostWysłany: Sob Lip 02, 2011 11:52 am    Temat postu: krew w zatoce douglasa Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Od jakiegoś czasu czuję dolegliwości ciążowe, a mam wkładkę mirena. Poszłam to więc skontrolowac do ginekologa. Zamiast miesiączki lekarz stwierdził, że dopiero będę mieć owulację, co mnie bardzo zdiwiło, że tak się przesunął cykl. stwierdził też, że, że mam odrobinę krwi w zatoce Douglasa. Nie znam się na tym, ale w internecie przeczytałam, że krew w tej zatoce występuje podaczas miesiaczki. Jak więc połączyć zbliżającą się owulację z tym faktem?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
Kornik



Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 459

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 4 podziękowań w 4 postach

Skąd: z pracy
PostWysłany: Sob Lip 02, 2011 12:13 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

a ten lekarz to dobry jest?
tak tylko teoretycznie pytam (bo z wykształcenia tylko ekonomistką jestem, więc nie będę podważać słów lekarza...) - ale dolegliwości "ciążowe" występują w fazie lutealnej jako naturalne następstwo wysokiego progesteronu, więc po owu a przed miesiączką. Co by się zgadzało z tym co doczytałaś o krwi w zatoce douglasa oraz tym, że bardziej niż na owu czekałaś na @ (nie piszesz, który to dzień cyklu).
no nie wiem... ale wgm gin źle zinterpretował obraz usg.
_________________
Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
asas



Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 37

Wysłał podziekowań: 0