Szukaj
FAQFAQ SzukajSzukaj UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy ProfilProfil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości RejestracjaRejestracja ZalogujZaloguj

Klebsiella i Candida

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum medyczne -> Lekarz rodzinny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mnb22



Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 7

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach


PostWysłany: Pią Mar 07, 2008 12:22 am    Temat postu: Klebsiella i Candida Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

W badaniu kału wyszły mi takie bakterie Klebsiella sp. i Candida sp.
Czy ktoś wie czy są groźne i może mi powiedzieć coś na ich temat? Bo ja w tym temacie jestem zielona Embarassed
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
emilka
Przyjaciel forum


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 5500

Wysłał podziekowań: 1
Otrzymał 133 podziękowań w 132 postach

Skąd: z pokoju.
PostWysłany: Pią Mar 07, 2008 12:36 am    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

jak duży wzrost i jaki gatunek klebsielli (pneumoniae, oxytoca)?
candida to z kolei nie bakteria a grzybek. też nie wiadomo jaki gatunek (albicans czy inny?).
prawdopodobnie to zakażenie układu pokarmowego. pewnie będzie trzea zastosować leczenie przeciwbakteryjne połączone z przeciwgrzybiczym i dużymi dawkami probiotyków.
_________________
"Mogę Przedawkować Życie, Co Prowadzi Do Śmierci"
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
mnb22



Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 7

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach


PostWysłany: Pią Mar 07, 2008 12:48 am    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Na tej karteczce pisze tylko - Wyhodowane bakterie: Klebsiella sp. ; na podłożu mycomydium wychodowano - Candida sp.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
emilka
Przyjaciel forum


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 5500

Wysłał podziekowań: 1
Otrzymał 133 podziękowań w 132 postach

Skąd: z pokoju.