Szukaj
FAQFAQ SzukajSzukaj UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy ProfilProfil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości RejestracjaRejestracja ZalogujZaloguj

dziwne dolegliwości . proszę o pomoc

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum medyczne -> Lekarz rodzinny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darekk



Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 10

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach


PostWysłany: Sob Wrz 02, 2006 9:38 pm    Temat postu: dziwne dolegliwości . proszę o pomoc Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Witam. zwracam się z prośbą o próbę pomocy w interpretacji mojego schorzenia ponieważ żaden z lekarzy nie potrafił zdiagnozować u mnie choroby a byłem już u kardiologów, internisty i neurologa Sad
moje dolegliwości są bardzo uciążliwe i ciężko z nimi normalnie funkcjonować.
mam 21 lat więc jestem osobą młodą dlatego lekarze zbywali mnie twierdząc że mam nerwicę i wymyślam sobie chorroby lecz tak naprawdę tak nie jest.
jeśłi chodzi o moje dolegliwości to mam problemy z ciśnieniem krwi. spoczynkowe ćiśnienie u mnie wynosi 125/ 80 więc w normie. lecz wystarczy że wstanę i przejdę kilka kroków ciśnienie rośnie do 160/100 serce zaczyna nierówno bić i czuję ucisk w klatce piersiowej. wystarczy jednak że usiądę i posiedzę 2 minuty ciśnienie wraca do normy.
kolejnym moim problemem są zawroty głowy przy jednoczesnym odrętwieniu warg i skóry w okolicy ust.towarzyszą też temu dziwne uczucie w nogach ( jakby krew odpływała z nóg i stają się z waty i mrowią) a także delikatne zaburzenia osobowości i lęk odczuwalny w klatce piersiowej.
wiem że dolegliwości które podałem wydać się mogą smieszne ale bardzo utrudniają mi normalne funkcjonowanie. z góry dziękuję za jakiąkolwiek radę.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
anetka
Przyjaciel forum


Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 1766

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 6 podziękowań w 5 postach