Szukaj
FAQFAQ SzukajSzukaj UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy ProfilProfil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości RejestracjaRejestracja ZalogujZaloguj

Ból w dole podkolanowym pytanie

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum medyczne -> Chirurgia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
leninjs



Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 2

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach

Skąd: Minehead/Kalisz
PostWysłany: Pon Cze 02, 2008 4:19 pm    Temat postu: Ból w dole podkolanowym pytanie Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Witam rowniez odczuwam bol w dole pod kolanowym z tymze jest on w centralnym jego punkcie, opisalbym go jak, lekko ciagnacy, szczypiacy moze piekacy. Nie bylo zadnego urazu to sie zaczelo spokojnie bez szarpniecia czy uderzenia czy zerwania.
Ok najpierw cos o mnie jestem nauczycielem WFu (studia ukonczylem w 2006r.), obecnie pracuje jako ratownik, biegam po asfalcie glownie, posiadam bardzo dobry but do biegania po twardych nawierzchniach ASICS GEL KAYANO 13, but dobralem do mojej lekko pronujacej stopy. http://www.asicsamerica.com/products/product.aspx?PRODUCT_ID=240006646&TITLE_CATEGORY_ID=250001542
Bol poczatkowo zaczal sie okolo roku temu kiedy biegalem dystanse okolo 12-16km, zaczynal sie kolo 6-7km albo wtedy gdy zwalnialem lub zatrzymywalem sie na chwile. Byl dosc silny abym nie mogl dalej kontynuowac biegu, musialem isc marszem do domu ze spuszczona glowa, przy chodzie nic nie boli, wiec od razu mysl biegne dalej no i ubieglem kilkanascie/dziesiat metrow i znow, znowu marsz. Wczesniej ok 2 lata bieglem Wroclawski maraton, dolegliwosc nie wystapila. Bol okazyjnie tez wystepowal przy graniu w pilke nozna.