Szukaj
FAQFAQ SzukajSzukaj UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy ProfilProfil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości RejestracjaRejestracja ZalogujZaloguj

ANKIETA - Diagnostyka niepłodności małżeńskiej

Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum medyczne -> Niepłodność
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
J. Słomko



Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 2

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach


PostWysłany: Czw Lip 31, 2008 12:21 am    Temat postu: ANKIETA - Diagnostyka niepłodności małżeńskiej Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Witam serdecznie!

Jestem studentką V roku położnictwa na Uniwersytecie Medycznym im. K. Marcinkowskiego w Poznaniu. Jestem w trakcie pisania pracy magisterskiej pod tytułem: „Diagnostyka niepłodności małżeńskiej".
Zwracam się z uprzejmą prośbą do Pań o pomoc w uzyskaniu potrzebnych do tego celu danych. Prośbę kieruję do kobiet które miały trudności z zajściem w ciąże i poddały się diagnostyce niepłodności.
Przygotowana przeze mnie ankieta ma na celu ocenę częstości wykorzystania poszczególnych metod diagnostycznych w rozpoznawaniu niepłodności. Wypełnienie kwestionariusza zajmie Paniom około 20 minut. Badanie jest całkowicie anonimowe, nie wymaga nawet podania adresu e-mail.
Kwestionariusz znajduje się na stronie:

http://www.ankietka.pl/survey/show/id/15126/diagnostyka-nieplodnosci-malzenskiej.html

Będę bardzo wdzięczna za pomoc.
Pozdrawiam!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika
J. Słomko



Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 2

Wysłał podziekowań: 0
Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach


PostWysłany: Sro Wrz 03, 2008 10:03 am    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Zakończyłam już zbieranie danych. Udało mi się zebrać 125 ankiet.
Wszystkim osobom, które wypełniły kwestionariusz dziękuje za pomoc!
Odpowiedzi z zebranych ankiet znajdują się na tej samej stronie.